Jonchery

Forumregels
Huisregel 1e. Beheerders en moderatoren staan kritisch tegenover betaalwater. Dit is gericht tegen de commerciële uitbating van karperbestanden en niet tegen karpervissers die op deze wateren vissen of willen vissen, dan wel ervaringen of foto's van hun vangst willen delen. Om dit laatste mogelijk te maken is hiervoor een apart forum ingericht, waarin zowel positieve als negatieve ervaringen kunnen worden uitgewisseld. Daarbij gelden wel de huisregels van dit board. Uitingen die uitgelegd kunnen worden als een rechtstreekse bevordering van een betaalwater als gevolg van een belang bij dat water worden verwijderd. Bespreking van betaalwater in andere forums van Carpboard is niet toegestaan.
Plaats reactie
mike van megen
Berichten: 131
Lid geworden op: 02-12-2007 11:12
Locatie: geleen

23-10-2010 21:24

Ik heb stek 4 geboekt voor volgend jaar, wie wil zijn ervaringen delen?
mike van megen
Berichten: 131
Lid geworden op: 02-12-2007 11:12
Locatie: geleen

02-01-2011 12:36

niemand nog op jonchery geweest?
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

02-01-2011 20:40

Alleen om te douchen... Werd toen een 22kg vis gevangen op die stek bij dat sanitaire gedeelte daar. Best werd gevangen aan het eind, stek 5. Die hadden er zo'n 120. Gasten bij het sanitair moesten het doen met die 22kg.
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Gebruikersavatar
Richard Pont
Berichten: 794
Lid geworden op: 26-01-2005 10:53
Locatie: Leidschendam
Contacteer:

08-01-2011 12:46

Twee jaar geleden ben ik er in mei samen met wat vrienden geweest. Ik zat op 1, mijn maten op 4, 6 en 7. Op stek 2 zaten Engelsen, op 3 Nederlanders. Op stek 3 zat o.a Henk Dokter, die heeft toen nog een verslagje geschreven wat is verschenen in ik dacht de Karperwereld, of was het Karper, ik weet het niet meer.

Het viel eigenlijk best tegen. Iedereen ving wel een paar vissen, volgens mij had uiteindelijk vrijwel iedereen wel een vis van begin 30 pond of eind 20 pond. Uiteindelijk is iedereen twee dagen eerder naar huis gegaan behalve mijn maat van stek 7 en ik. Mijn maat is toen bij mij komen zitten. Die laatste nacht kreeg ik ineens vier runs, allemaal twintigers en een steur van 133 cm en 30 pond, maar uiteindelijk zijn ook wij een dag eerder naar huis gegaan.

Van stek 7 kwamen natuurlijk de meeste vissen, maar op een graskarper van 30 pond waren ze niet echt de moeite waard.
Stek 2 begon goed, maar viel na twee dagen helemaal dood.

Voor de rest was er niet veel verschil in vangsten tussen de stekken.

Volgens de beheerder was het de slechtste week in tijden, kwa vangsten dan.

Ik vond het water weinig sfeer uitstralen en de vangsten waren ook niet geweldig, ik kom er waarschijnlijk niet meer.
Ruim je rotzooi nou eens op !!!
Plaats reactie