Arcis(Marne Valley) of Etang Loison(The High Banks+The Oak`s

Forumregels
Huisregel 1e. Beheerders en moderatoren staan kritisch tegenover betaalwater. Dit is gericht tegen de commerciële uitbating van karperbestanden en niet tegen karpervissers die op deze wateren vissen of willen vissen, dan wel ervaringen of foto's van hun vangst willen delen. Om dit laatste mogelijk te maken is hiervoor een apart forum ingericht, waarin zowel positieve als negatieve ervaringen kunnen worden uitgewisseld. Daarbij gelden wel de huisregels van dit board. Uitingen die uitgelegd kunnen worden als een rechtstreekse bevordering van een betaalwater als gevolg van een belang bij dat water worden verwijderd. Bespreking van betaalwater in andere forums van Carpboard is niet toegestaan.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
steef zenden
Berichten: 376
Lid geworden op: 29-03-2005 13:48
Locatie: westland

18-07-2010 01:34

ik ga in september nog een weekendje vissen.....
Voor in Frankrijk heb ik mijn oog laten vallen op Etang Loison(The High Banks en The Oak`s) en op Arcis(Marne Valley).....
Wie heeft er informatie zodat mijn keuze makkelijker wordt
ik wil graag nog wat info over Arcis(Marne Valley)
Stefan Baak
Berichten: 120
Lid geworden op: 07-12-2009 20:40

18-07-2010 23:29

hallo Steef,
Toch maar naar een ander water:P ik vertrek over een paar uur naar zoals jij het noemt steur de vallee!!!hahaha ik ga lkker 2 weken op stek 10,helemaal goud, th\gaat oook nog regenen vd week dus miss is dit een voordeel na die warme dagen,ik zeg tot over weken en dan post ik mn verslag wel ffies.
Mzzl,

Stefan Baak
Scheveningen
Plaats reactie