Ermerstrand.

Forumregels
Huisregel 1e. Beheerders en moderatoren staan kritisch tegenover betaalwater. Dit is gericht tegen de commerciële uitbating van karperbestanden en niet tegen karpervissers die op deze wateren vissen of willen vissen, dan wel ervaringen of foto's van hun vangst willen delen. Om dit laatste mogelijk te maken is hiervoor een apart forum ingericht, waarin zowel positieve als negatieve ervaringen kunnen worden uitgewisseld. Daarbij gelden wel de huisregels van dit board. Uitingen die uitgelegd kunnen worden als een rechtstreekse bevordering van een betaalwater als gevolg van een belang bij dat water worden verwijderd. Bespreking van betaalwater in andere forums van Carpboard is niet toegestaan.
dennis trip
Berichten: 9
Lid geworden op: 27-05-2011 17:57

22-08-2012 15:43

wij zitten op plek 3 t/m 6. heeft iemand nog iets gehoord van die bliksem inslag vorige week woensdag, zijn er nog dode karpers gevonden?
Jur Peeters
Berichten: 1
Lid geworden op: 04-03-2013 17:42

14-04-2013 19:41

mannen,

Ik ga er in de zomervakantie een weekje zitten op stek 6. De stek tegenover het paintball. Maar mijn vraag is eigenlijk: Is er een diepvries aanwezig voor de nodige aantal kilo boillies? Want ik vermoed dat het vriesvakje wat aanwezig is in de koelkast in het huisje van mijn ouders niet genoeg is.

Groetjes
Gebruikersavatar
weslingh lublink
Berichten: 432
Lid geworden op: 21-09-2009 08:21
Locatie: oss

15-04-2013 12:01

1x geweest maar dan dan paintballen
de vissers die er toen zaten waren niet blij met mij
tent was geel geworden :P

ze konden er om lachen
you never know if you never try

PR Schub 30p
PR Spiegel 32p
PR 2014 0p

vangsten 2014

Schub : 0
Spiegel : 0
vol schub : 0