vissen op brocard

Forumregels
Huisregel 1e. Beheerders en moderatoren staan kritisch tegenover betaalwater. Dit is gericht tegen de commerciële uitbating van karperbestanden en niet tegen karpervissers die op deze wateren vissen of willen vissen, dan wel ervaringen of foto's van hun vangst willen delen. Om dit laatste mogelijk te maken is hiervoor een apart forum ingericht, waarin zowel positieve als negatieve ervaringen kunnen worden uitgewisseld. Daarbij gelden wel de huisregels van dit board. Uitingen die uitgelegd kunnen worden als een rechtstreekse bevordering van een betaalwater als gevolg van een belang bij dat water worden verwijderd. Bespreking van betaalwater in andere forums van Carpboard is niet toegestaan.
Plaats reactie
michael walner
Berichten: 1
Lid geworden op: 26-06-2006 21:03
Locatie: den haag

06-06-2010 09:44

hallo,

We gaan op 11 september met een groep vrienden naar brocard.
We zitten op stek 6,7 en 8.
Heeft iemand nog handige tips?

m.v.g. mike
Gebruikersavatar
ian luschen
Berichten: 204
Lid geworden op: 12-10-2009 13:04
Locatie: naast mijn buren

06-06-2010 15:26

BTW topic? :-?
Gr Ian.
Gebruikersavatar
jasper van gelderen
Berichten: 625
Lid geworden op: 25-09-2009 17:04
Locatie: wamel

06-06-2010 16:41

ian luschen schreef:BTW topic? :-?

hier heeft hij dus niks aan he :wink:

@michael
op de site staat een foto vanaf boven ik weet niet of het aan mij ligt maar ik kan er zo onderhand wel diepte kaart van maken
verders zou ik gewoon iedere hengel iets anders doen (andere diepte, aas, systeem en/of rig)
kijken welke het beste werkt en die dan kopieren
veel succes en kijk misschien of er iets via google te vinden is
groeten, jasper

"There Are No Shortcuts To A Place Worth Being"
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

13-06-2010 14:25

Brocard,

Simpel water,niet echt groot te noemen maar met een eenvoudige aanpak pak je zeker vis,daar hoef je echt niet moeilijk te doen.....


Hotspot Eilandje rond die tijd. En de lelie velden. Iedergeval waar iets te vinden is,want de vissen vertoeven het liefst daar.

Als je de vangst gegevens bekijkt (http://www.frenchcarping.eu/2.html),word er laatste tijd weer goed gevangen.

Succes.

Ps particels zijn aanraders,en 24 tot 30 mm bollen
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Ton Kooremans
Berichten: 9
Lid geworden op: 02-06-2010 23:36

18-06-2010 08:22

Jaartje of 5 geleden daar ook geweest, alles maar dan ook alles lag daar vol met wier, kon alleen maar op het wier vissen.
Baas daar reed met enkele van zijn ..vriendjes,, rond in dikke jeep.
Plaats reactie