two island leeg (lake) i.p.v. etang 5

Forumregels
Huisregel 1e. Beheerders en moderatoren staan kritisch tegenover betaalwater. Dit is gericht tegen de commerciële uitbating van karperbestanden en niet tegen karpervissers die op deze wateren vissen of willen vissen, dan wel ervaringen of foto's van hun vangst willen delen. Om dit laatste mogelijk te maken is hiervoor een apart forum ingericht, waarin zowel positieve als negatieve ervaringen kunnen worden uitgewisseld. Daarbij gelden wel de huisregels van dit board. Uitingen die uitgelegd kunnen worden als een rechtstreekse bevordering van een betaalwater als gevolg van een belang bij dat water worden verwijderd. Bespreking van betaalwater in andere forums van Carpboard is niet toegestaan.
michel vervoort
Berichten: 10
Lid geworden op: 10-05-2010 17:29

15-05-2010 07:36

waar het mij om ging is dat je betaalt voor iets en er niets van klopt op dat ECG water.
je stuurt ze mailtjes en na 5 dgn moet je dan maar bellen of het mailtje is aangekomen.
o ja ik zie het hier staan zeggen ze dan.
dan kom je daar aan en kun je het uitzoeken daar?
een beheerder die niks om vissen geeft.op hun website staat dat er elke dag word schoongemaakt!niet dus ik zat vlakbij zijn huisje en deed er niks aan.er kon nog geen eens goeiemorgen uit zijn strot komen als je hem zag.
bewaakt terrein moest het zijn,je kan daar gewoon naar binnen rijden en gaan zitten vissen als je wilt je word er toch niet gecontroleerd!
de volgende keer als ik daar naar toe gaat neem ik een dixie op mijn dak mee!
weet je ik wou gewoon elke dag me eigen in SCHOON WATER WASSEN meer niet
ze adverteren met een douche,als je de deur open deed stonk het er naar stront
en daar betaal je dan voor!ps vang ze over 2 wkn!!
Gebruikersavatar
j van der beek
Berichten: 2281
Lid geworden op: 17-04-2005 12:52

15-05-2010 08:16

Ik zou rustig op zoek gaan naar een ander water met een beheerder die er wel alles aan doet om je een goede week te bezorgen.
dan krijg je waar voor je geld.
als ik zo'n hoop geld zou moeten betalen wil ik ook dat alles geregeld is.

succes ermee.
gerrit ebel
Berichten: 5
Lid geworden op: 13-05-2010 12:51

16-05-2010 17:25

laten we niet afdwalen over wie wat denkt het gaat erom dat als ik op een betaalwater kom niet in de rommel van een ander wil zitten wat niet alleen stinkt maar ook ongedierte met zich mee brengt en dat ik mij veilig wil voelen daar betaal je voor lijkt mij.
Gebruikersavatar
Jelle Dries
Berichten: 235
Lid geworden op: 02-05-2002 02:00
Locatie: Zoersel
Contacteer:

17-05-2010 00:14

michel vervoort schreef:je betaald voor iets en je krijgt niet wat ze beloven.


Ik heb mezelf overlaatst ook nog een vergunning aangeschaft in Frankrijk. Dacht iets van een 70-80 euro. Maar heb momenteel ook nog niet gekregen wat ik wou. Mja, ik kan met die 80 euro wel 365 dagen gaan...
K. van den Herik

17-05-2010 07:09

je kan ook overal schijt aan hebben en gewoon vissen op openbare wateren op een wijze die niet mag, op plekken dat het verboden is te komen en op tijden dat vissen verboden is en deze vissen bij vangsten op datum zetten en dan net doen of je niet mee helpt het legale (nacht) vissen (ook in andere landen) te verneuken.

Om zo maar een een andere invals hoek te pakken.

En ja mijn rug is glad van de boter...
danny lok
Berichten: 76
Lid geworden op: 09-01-2010 16:34

18-05-2010 18:30

mensen het gaat er gewoon om als je een rode ferrari besteldt bij de fabriek en ik krijg een fiatje 500 zeg je ook niet das pech volgende week beter want dan schijnt misschien de zon


je betaaldt voor een service en ecg geeft die niet
wij hebben zaken gedaan met ecg en die schrijven van alles op hun site en als dan blijkt dat de helft niet klopt vindt ik dat ze in gebreken zijn gebleven

ecg doet op hun buurt zaken met de beherders van de wateren daar hebben wij niets mee te maken


een goede tip van onze kant :

probeer achter het telefoon nummer van het betrefende water te komen en boek zelf uw trip schild een hoop ergenis en een hoop euries
want 100 euries voor een telefoontje naar frankrijk kan ik zelf ook voor ca 3 euro

daar zal eigelijk is een topic van gemaakt moeten worden
met de duurste karperspullen vissen , wil niet zeggen dat je meer vangt
gerrit ebel
Berichten: 5
Lid geworden op: 13-05-2010 12:51

18-05-2010 18:40

heeft iemand al contact gehad met ecg? ik durf er zelf niet heen of te bellen ben nog wat te boos. :evil:
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

18-05-2010 19:11

danny lok schreef:mensen het gaat er gewoon om als je een rode ferrari besteldt bij de fabriek en ik krijg een fiatje 500 zeg je ook niet das pech volgende week beter want dan schijnt misschien de zon


je betaaldt voor een service en ecg geeft die niet
wij hebben zaken gedaan met ecg en die schrijven van alles op hun site en als dan blijkt dat de helft niet klopt vindt ik dat ze in gebreken zijn gebleven

ecg doet op hun buurt zaken met de beherders van de wateren daar hebben wij niets mee te maken


een goede tip van onze kant :

probeer achter het telefoon nummer van het betrefende water te komen en boek zelf uw trip schild een hoop ergenis en een hoop euries
want 100 euries voor een telefoontje naar frankrijk kan ik zelf ook voor ca 3 euro

daar zal eigelijk is een topic van gemaakt moeten worden


Ook een goeie tip

Boek bij een bekender water. Dan is er niks aan de hand.
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
johan carsouw
Berichten: 42
Lid geworden op: 05-04-2003 02:00
Locatie: groningen

18-05-2010 22:26

moi gerrit
moeten bernard en klaas en ik even met je mee :lol: :lol:

groetjes johan
michael de groot 63
Berichten: 146
Lid geworden op: 30-11-2009 20:46

18-05-2010 22:51

ecg is gewoon zwaar KUT,ik heb vorig jaar ook een probleem gehad met ecg,werden na 2 dagen weggestuurd op t betaalwater de 3 eilanden omdat er iemand uitgleed in de boot en er waren al jongens na 1 dag weggestuurd daar(verkeerd drillen},na vele mails en telefoontjes kreeg ikm als antwoord dat HUN er niets aan konden doen,het was nou eenmaal zo gelopen.na 2 weken een telefoontje van ecg of ik intresse had om op etang 5 te gaan vissen met 20% korting.hoe halen ze t in dr botte hersens om te bellen en te vragen wil je dat? pleur op stelletje t.... oplichters, voor mij NOOIT meer ECG . stelletje fuckers sorry gasten, ik wordt er WEER pissed over.
K. van den Herik

19-05-2010 06:44

Hallo Koning Ron,

Ik weet dat je dit leest. Zoals je ziet heb je heel veel ontevreden klanten. Het zou je sieren om deze mensen te contacteren, of valt dat ook weer tegen? Put jij je money maar een keer waar je mond zit dan. Suc6.

O ja Bernard, heb wel het telefoonnummer van Bas voor je.

MVG

Klaas
marcos zarzuela
Berichten: 2
Lid geworden op: 17-01-2007 12:06
Locatie: genk

20-05-2010 17:48

hey, iedereen


Ben ook net terug van two island lake.
We zijn met 10 man geweest en alle 10 niks gevangen .
Voor ons was het 1 grote flop geweest.Wij hadden ook via Eurocarpgroup geboekt.het was een harde en dure les geweest voor mij.
Dat ge de beheerder de ganse dag niet ziet had ik geen probleem mee.Die kerel wist toch van niets makkers en matriaal had hij ook al niet. de meer opzich is wel knap helder water.spijtig is dat het bezaait is met patronen van jachtgeweren en kleiduif.dat noemen ze een meer beheren!! al die regels
van op de Eurocarpgroup site is allemaal bulshit ge doet daar wat ge maar wilt er is niemand die u er op aanspreekt.ook weer een spijtige zaak. kort samengevat 1 GROTE SMODDERPUT .cheers marcos
danny lok
Berichten: 76
Lid geworden op: 09-01-2010 16:34

20-05-2010 18:59

klinkt bekend in de oren marcos
met de duurste karperspullen vissen , wil niet zeggen dat je meer vangt
gerrit ebel
Berichten: 5
Lid geworden op: 13-05-2010 12:51

24-05-2010 19:08

hey johan we kunnen wel naar two island lake gaan als we klaas dan in het water gooien vliegen alle vissen wel op de kant wha ha :P. maar ik ben wel klaar met die lui daar, van mij zullen ze nooit meer een euro zien.
danny lok
Berichten: 76
Lid geworden op: 09-01-2010 16:34

29-05-2010 18:03

met grote verbazing heb ik het nieuwe verslag gelezen van ecg over 2 eilandjes leeg :o :o :o

de vissers die daar hebben gezeten moet niet zeuren en kunnen niet vissen dat is hun conclusie :( :( :-? :-?

onze conslusie is dat ze van ons geen cent meer krijgen en wij daar nooit meer zullen boeken , gelukkig zijn ze het beheer voor etang 5 kwijt

WIJ GEVEN ONZE ZUUR VERDIENDE CENTEN LIEVER UIT AAN DE HOEREN , WORDEN WE OOK WEL GENAAID, MAAR HOUDEN WE ER TEMINSTE NOG EEN GOED GEVOEL AAN OVER :wink: :wink:
met de duurste karperspullen vissen , wil niet zeggen dat je meer vangt
danny lok
Berichten: 76
Lid geworden op: 09-01-2010 16:34

29-05-2010 18:10

QUOTE:de vissers die daar hebben gezeten moet niet zeuren en kunnen niet vissen dat is hun conclusie


even voor de duidelijkheid , een week voor ons 10 man niks gevangen wij met 8 man niks gevangen onze zuideburen met 10 man niks gevangen

28 man x3 hengels = 84 hengels in 3 weken en wij kunnen niet vissen


ohja sorry er zijn er 3 uitgekomen van ca 16-18 en 21 pond
maar gelukkig zijn die gelijk op de site bij ecg geplaats tussen al die 50+-ers :( :(
met de duurste karperspullen vissen , wil niet zeggen dat je meer vangt
Gebruikersavatar
Leo Olierook
Berichten: 11
Lid geworden op: 28-10-2007 12:01
Locatie: Mijdrecht

30-05-2010 12:34

Michel,
Ben ook pas naar Two Island Lake geweest.
Als je interesse hebt, kun je mijn site bezoeken voor het verhaal.
http://www.kneitebijters.nl onder het kopje "karpervissen".

Ondanks alle kritieken is het best een zooitje bij ECG.
Zwaarste Spiegelkarper tot nu toe 65 pond!
Zwaarste Schubkarper 50 pond, 115 cm
Zwaarste graskarper 32 pond, 110 cm
Zwaarste Meerval 110 pond 2.10 mtr
danny lok
Berichten: 76
Lid geworden op: 09-01-2010 16:34

30-05-2010 13:30

leo ,

een zeer duidelijk en mooi gepresenteerd verhaal .
Helaas weer met dezelfde bekende verhalen die loodrecht op die van ecg staan.
ECG zou hier eens een voorbeeld uit moeten nemen , zo schrijf je pas een verslag met mooie duidelijke fotos .
Iemand voorliegen met vreselijke ziektes is het laagste van het laagste en daar past ecg precies in het rijtje thuis.

ben blij dat ze etang 5 zijn kwijtgeraakt nu maar hopen dat het snel weer opengaat .
met de duurste karperspullen vissen , wil niet zeggen dat je meer vangt
michel vervoort
Berichten: 10
Lid geworden op: 10-05-2010 17:29

30-05-2010 15:49

Leo, een zeer goed geschreven verslag over two island leeg(lake)
het ligt dus niet aan de vissers maar aan het bestand van het water dat er nauwelijks gevangen wordt!heb de laatste 5 wkn de verslagen gelezen en de temperatuur lag geloof ik tussen -30 tot +30 met windkracht 0 tot 7
er zijn geloof sinds half april tot nu 30 tot 40 man geweest en ze hadden HELEMAAL NIETS HELEMAAL NIETS (REFREIN)AAN ME HAAK! gekregen dus waar zou het dan aan liggen?mischien moet je wel keutels aan je hair doen?
wie weet ?ik hoop voor de mensen die er nog naar toe gaan dat ze het beter doen maar ik heb er een hard hoofd in.het is een mooi water met te weinig vis (helaas)je kan niet verwachten dat je altijd wat vangt maar het is daar toch wel triest met de resultaten van een hoop mensen die er zijn geweest!
laten er een hoop mensen je verslag maar lezen(leo) dan kunnen ze de eigen conclusies trekken,adios bonjour en toedeledokie!!!!!!!!
michel vervoort
Berichten: 10
Lid geworden op: 10-05-2010 17:29

30-05-2010 15:52

LEO mooie vis op foto!