Domaine des Iles

Forumregels
Huisregel 1e. Beheerders en moderatoren staan kritisch tegenover betaalwater. Dit is gericht tegen de commerciële uitbating van karperbestanden en niet tegen karpervissers die op deze wateren vissen of willen vissen, dan wel ervaringen of foto's van hun vangst willen delen. Om dit laatste mogelijk te maken is hiervoor een apart forum ingericht, waarin zowel positieve als negatieve ervaringen kunnen worden uitgewisseld. Daarbij gelden wel de huisregels van dit board. Uitingen die uitgelegd kunnen worden als een rechtstreekse bevordering van een betaalwater als gevolg van een belang bij dat water worden verwijderd. Bespreking van betaalwater in andere forums van Carpboard is niet toegestaan.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
roy beekmans
Berichten: 9
Lid geworden op: 25-09-2009 23:11
Locatie: schijndel

20-04-2010 22:17

Beste medevissers,

Nou weet ik dat ik waarschijnlijk dezelfde vraag (en) stel als collega-visser op dit topic maar ik kan uit de antwoorden niet de antwoorden halen die ik zoek. Dus vandaar bijdeze mijn vragen met hopelijk een reactie van jullie als collega-vissers

Mijn vismaat en ik gaan half weg mei naar DDI.
Wij zijn hier op dit water totaal onbekend en zijn eigenlijk via deze weg opzoek naar zoveel mogelijk informatie over DDI. Hieronder volgt een kleine vragenlijst:

Hoe te vissen ( welke rig, bolies, dieptes )???
Of er veel wier is en dergelijke rond deze periode???
En of er ook echt mindere stekken aan het water te vinden zijn i.p.v. goede stekken waar je iedereen over hoort praten???

Graag horen wij van jullie,

Antwoorden en eventuele tips mogen ook via pb-tje.

Met vriendelijke groet,

2 collega vissers
Jagen...doen we in het bos...de achterblijvers zijn het dikst...geduld is een tijdrovende zaak
Plaats reactie