Lake Heritage - st. pardoux Frankrijk

Forumregels
Huisregel 1e. Beheerders en moderatoren staan kritisch tegenover betaalwater. Dit is gericht tegen de commerciële uitbating van karperbestanden en niet tegen karpervissers die op deze wateren vissen of willen vissen, dan wel ervaringen of foto's van hun vangst willen delen. Om dit laatste mogelijk te maken is hiervoor een apart forum ingericht, waarin zowel positieve als negatieve ervaringen kunnen worden uitgewisseld. Daarbij gelden wel de huisregels van dit board. Uitingen die uitgelegd kunnen worden als een rechtstreekse bevordering van een betaalwater als gevolg van een belang bij dat water worden verwijderd. Bespreking van betaalwater in andere forums van Carpboard is niet toegestaan.
Plaats reactie
stefan emans
Berichten: 16
Lid geworden op: 18-02-2010 16:07

13-03-2010 15:47

Beste collega karpervissers,

Ik en me maat gaan 21 mei voor 4 nachten de eerste keer naar Frankrijk en hebben ons oog laten vallen op
Lake Heritage. Ben je er al eens geweest of weet je meer te vertellen over dit water behalve dat het er mooi uitziet en ongeveer 8 hectare groot is dan hoor ik dit graag.

We zitten met zijn 2e op de stekken 3,4 en 5 naar mijn idee een gunstige stek als de wind van uit het zuiden / zuid westen komt zodat dat de vis aan onze kant zit en als de wind uit het noorden komt de vis weer achter wind zit en dus als nog aan onze kan te vinden zal zijn tenminste zo luiden de theorieën m.b.t. de wind.

Ik hoop over een goeie 2 maanden een smeulend verhaal te kunnen schrijven over deze ervaring.

Mvg Stefan
eddy pieters
Berichten: 85
Lid geworden op: 19-09-2009 12:18

31-10-2010 21:20

En hoe was het?
Wil hier misschien ook naartoe volgend jaar.
Plaats reactie