chez dez

Forumregels
Huisregel 1e. Beheerders en moderatoren staan kritisch tegenover betaalwater. Dit is gericht tegen de commerciële uitbating van karperbestanden en niet tegen karpervissers die op deze wateren vissen of willen vissen, dan wel ervaringen of foto's van hun vangst willen delen. Om dit laatste mogelijk te maken is hiervoor een apart forum ingericht, waarin zowel positieve als negatieve ervaringen kunnen worden uitgewisseld. Daarbij gelden wel de huisregels van dit board. Uitingen die uitgelegd kunnen worden als een rechtstreekse bevordering van een betaalwater als gevolg van een belang bij dat water worden verwijderd. Bespreking van betaalwater in andere forums van Carpboard is niet toegestaan.
Plaats reactie
Raymond Kimenai
Berichten: 136
Lid geworden op: 28-11-2009 13:05

13-02-2010 13:57

Hallo medevissers,
Ik ben zeer benieuwd of er vissers zijn hier die mij wat meer kunnen vertellen over het noord-franse betaalwater Chez Dez.
Ik ga er namelijk in Mei a.s een weekje heen!
Raymond Kimenai
Berichten: 136
Lid geworden op: 28-11-2009 13:05

11-03-2010 21:03

Iemand info?
Gebruikersavatar
Ben de Groot
Berichten: 333
Lid geworden op: 11-08-2005 13:04
Locatie: Leidschenveen ====== The Hague

11-03-2010 21:32

ik heb toch info gegeven in je eerdere topic :o
en het heet geen chez dez meer . . . . maar dat had je kunnen lezen
C atch
A nd
R elease
P lease

<*))))><
Raymond Kimenai
Berichten: 136
Lid geworden op: 28-11-2009 13:05

11-03-2010 22:21

Hey, ja kan kloppen dat je me al wat goede raad meegegeven hebt.
Ja ik weet dat het sinds 2009 geloof ik een andere naam heeft. Maar onder die nieuwe naam is het vrij onbekent merk ik. Tenminste... kreeg er weinig tot geen reacties op. Maar nu gaan we eigenlijk voor het eerst vissen in frankrijk, en nu lees ik verhalen over kilo's boillies voeren. Nu zou ik wel willen weten waar ik op kan rekenen daar? snapt u?
Plaats reactie