Domaine des Iles

Forumregels
Huisregel 1e. Beheerders en moderatoren staan kritisch tegenover betaalwater. Dit is gericht tegen de commerciële uitbating van karperbestanden en niet tegen karpervissers die op deze wateren vissen of willen vissen, dan wel ervaringen of foto's van hun vangst willen delen. Om dit laatste mogelijk te maken is hiervoor een apart forum ingericht, waarin zowel positieve als negatieve ervaringen kunnen worden uitgewisseld. Daarbij gelden wel de huisregels van dit board. Uitingen die uitgelegd kunnen worden als een rechtstreekse bevordering van een betaalwater als gevolg van een belang bij dat water worden verwijderd. Bespreking van betaalwater in andere forums van Carpboard is niet toegestaan.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Johan van Weelde
Berichten: 10
Lid geworden op: 19-08-2008 21:37

19-01-2010 17:13

Hallo allemaal,
Het eerste weekend van juni '10 zit ik met een vriend een lang weekend op DDI op stek 14 en 15.
Iemand bekend met de regelgeving.Voerboot is toegestaan heb ik gelezen.Weet alléén niet hoe het zit met de haken die daar gebruikt worden.Weerhaakloos of niet.Verder zijn alle tips welkom. :wink:
Harald van der Graaf
Berichten: 2465
Lid geworden op: 30-06-2007 09:25
Locatie: arnhem

19-01-2010 18:21

hoi johan zal je een goede tip geef de eigenaar een fles sterke drank en je ziet hem de hele week niet meer :wink: gr harald
Ik ben Harald uit Arnhem, ik heb een dochter van 7 jaar(Demi).
Als ik tijd heb ga ik graag vissen.
Gebruikersavatar
Johan van Weelde
Berichten: 10
Lid geworden op: 19-08-2008 21:37

19-01-2010 19:30

Da's een gouden tip!
Extra flessie mee dus......
Hoewel...zo'n man kan je daar ook wegwijs maken natuurlijk.
van den abbeele tom
Berichten: 2
Lid geworden op: 12-01-2010 18:42
Locatie: dilsen stokkem

21-01-2010 19:36

weerhaakloze haken zijn verplicht vis aan de overkant tegen de ingang van de sloten hotspot
rene koning
Berichten: 39
Lid geworden op: 27-02-2006 09:35
Locatie: grootschermer

04-03-2010 17:37

domaine des iles is een mooi maar moeilijk meer soms
maar er zwemmen hele dikke vissen op .
stek 14 en 15 zijn goede stekken
je vist gewoon tegen de overkant aan onder de takken je hebt een paar slootjes aan de overkant
een eenden hok aan de overkant met een paal ook een goede plek
rechts van je een eiland in het midden met aan de rechterkant van het eiland wilgentakken onder die wilgen takken een mooie harde grindplaat
je hebt ook nog lely bladeren daarzo rond die tijd links van je bijna aan je eigen kant een meter of 30 van de stek en rechts richting eiland ook 2 lely velden
als je nog meer wilt weten stuur effe een pbtje dan geef ik je info wat je nodig hebt kom er al bijna 12 jaar 2 keer in het jaar
mvg
rene
observeren is vangstgarantie!!
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

19-04-2010 13:02

voerboot mee en in de kant varen, was bij ons de enige mogelijkheid.
Wissel ook niet te vaak met je visstek, maakt de vis daar erg onrustig.
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Plaats reactie