Le Cheminel

Forumregels
Huisregel 1e. Beheerders en moderatoren staan kritisch tegenover betaalwater. Dit is gericht tegen de commerciële uitbating van karperbestanden en niet tegen karpervissers die op deze wateren vissen of willen vissen, dan wel ervaringen of foto's van hun vangst willen delen. Om dit laatste mogelijk te maken is hiervoor een apart forum ingericht, waarin zowel positieve als negatieve ervaringen kunnen worden uitgewisseld. Daarbij gelden wel de huisregels van dit board. Uitingen die uitgelegd kunnen worden als een rechtstreekse bevordering van een betaalwater als gevolg van een belang bij dat water worden verwijderd. Bespreking van betaalwater in andere forums van Carpboard is niet toegestaan.
Plaats reactie
rene zevenbergen
Berichten: 4
Lid geworden op: 13-12-2009 14:26

13-01-2010 07:54

Kan iemand mij info geven over een water van ECG. Het gaat mij hier om Le Cheminel.

Zijn er al mensen gaan vissen en zo ja, wat waren de vangsten. Alle info is welkom, bijv. over de accomodatie en de stekken. Is er sprake van wiergroei, hoe is het bodemverloop, etc.

Mvg

René
eddy pieters
Berichten: 85
Lid geworden op: 19-09-2009 12:18

08-08-2011 12:58

Hier ook maar:
Ik ga hier begin oktober een weekend naartoe.
Met welk aas kan ik het beste vissen? Zoet/vis
Wat zijn de topstekken?
Ik ben benieuwd wat te verwachten, het ziet er in elk geval prachtig uit!
Gebruikersavatar
Marcel ANTENS
Berichten: 23
Lid geworden op: 11-10-2006 22:05
Locatie: ST WILLEBRORD
Contacteer:

25-08-2011 22:27

rene zevenbergen schreef:Kan iemand mij info geven over een water van ECG. Het gaat mij hier om Le Cheminel.

Zijn er al mensen gaan vissen en zo ja, wat waren de vangsten. Alle info is welkom, bijv. over de accomodatie en de stekken. Is er sprake van wiergroei, hoe is het bodemverloop, etc.

Mvg

René


Ik heb hier eind 2010 gevist, bodem is overal gelijk 1.10 tot 1.20m heb dit zelf gezien met de diepte meter.
Van wier was er totaal geen sprake. Ik heb tegen de lelie`s gevist en daar kwam alle vis vandaan, heb ook op andere plaatsen gevist maar dit heeft niets opgeleverd enkel en alleen de lelies.
Viste met monster-squid bollen van proline waar rond de 23 vissen op gevangen waren, in 3 dagen.
De vissen varieerden van 8 tot 14 kg niet echt groot te noemen dus, maar wel veel actie.
O ja de accomodatie; er zijn vriezers en koelkasten en er is stroom om je accu`s of telefoon te laden er is ook warm water om te douchen.

Hopende julie beide(Eddy, Rene) voorzien te hebben van een beetje meer info.

Laat ook even weten wat de resultaten waren.
Veel slapeloze uren gewenst suc6.
Hell was full, so I came back.
eddy pieters
Berichten: 85
Lid geworden op: 19-09-2009 12:18

03-10-2011 12:42

Dank je wel voor de info Marcel. Ben net gisteren terug gekomen.
We hebben in 2 dagen 10 runs gehad en 6 gevangen.
Overdag was het echt veel te heet dus gebeurde er helemaal niks. Alle vissen zijn 's avonds en 's nachts gevangen. Wij zaten op stek 7 en er zaten alleen engelsen op stek 1 en 2 dus we konden tegen de lelies aan vissen en recht vooruit tegen het riet. Eerste nacht kwamen alle vissen vanaf de lelies, de tweede nacht hebben we ze ook bij het riet gevangen. De engelsen hebben alleen onze tweede nacht wat gevangen. Erg mooi water, maar met wat koeler weer overdag hadden we zeker meer gevangen denk ik, driekwart van het bestand hangt rond de lelies.
Wel erg mooi water, heerlijk rustige omgeving en aardige eigenaar!
Plaats reactie