two island lake

Forumregels
Huisregel 1e. Beheerders en moderatoren staan kritisch tegenover betaalwater. Dit is gericht tegen de commerciële uitbating van karperbestanden en niet tegen karpervissers die op deze wateren vissen of willen vissen, dan wel ervaringen of foto's van hun vangst willen delen. Om dit laatste mogelijk te maken is hiervoor een apart forum ingericht, waarin zowel positieve als negatieve ervaringen kunnen worden uitgewisseld. Daarbij gelden wel de huisregels van dit board. Uitingen die uitgelegd kunnen worden als een rechtstreekse bevordering van een betaalwater als gevolg van een belang bij dat water worden verwijderd. Bespreking van betaalwater in andere forums van Carpboard is niet toegestaan.
ed schouten
Berichten: 11
Lid geworden op: 10-02-2007 17:55

12-12-2009 12:42

hallo hebben er al mensen gevist op two island lake?
Is het echt een water waar nog nauwelijks gevist is,of is het al jaren in gebruik?
Jeffrey van der Wou
Berichten: 1049
Lid geworden op: 21-09-2009 22:38
Locatie: Zuid-Holland

12-12-2009 15:01

geen info te vinden op http://www.betaalwater.nl?
Jan van Groen
Berichten: 105
Lid geworden op: 31-03-2006 15:56
Locatie: Heemskerk

01-02-2010 13:58

Ik heb er met een 7-tal andere gevist in oktober vorig jaar en vond een regelrechte aanfluiting.
Dit meer is begin vorig jaar open gegaan en dan zou je toch verwachten dat het één en ander wel in orde is.
Niet dus.
Toen wij aankwamen was 1/3 van het meer niet bevisbaar omdat men op dat gedeelte aan het jagen was.
Er waren maar 4 stekken beschikbaar (in tegenstelling tot de 16 die ECG had opgegeven).
Wij hadden geluk dat we net iets eerder waren dan een groepje uit Den Haag, ander hadden we gewoon terug kunnen gaan.
Douchen kan eventueel, maar dan wel 5 kilometer verderop.
Voor wat betreft het water zelf:
Het is een water met veel diepte verschillen en een dieptemeter brengt absoluut uitkomst.
Toen wij er zaten, lag het meer helemaal vol met wier en zijn 3 dagen bezig geweest om een beetje wiervrije stekjes te krijgen.
Tegen de eilanden aan kun je leuk vissen, daar heb je harde platen omheen liggen.
Denk alleen aan de afstanden die liggen soms op zo'n 300 meter.
Als je iets specifiek wilt weten kun je me altijd pb-en.

Verder moet je onderstaande mail maar eens lezen die ik naar Euro Carp Group heb gestuurd.
Tot op heden nog geen antwoord van hen gekregen, zo beleefd zijn ze.

Een gewaarschuwd mens telt voor 2 en ik heb er van geleerd, nooit meer een BTW en zeker niet van ECG.

Groet,
Jan


Geachte dames, heren,

Ik heb mijzelf tot nu toe onthouden van enig commentaar omtrent de Two Island lake.
Echter naar aanleiding van uw email aan de heer ******* ben ik genoodzaakt te reageren om het een en ander recht te zetten.

Ik heb op 24 maart 2009 een boeking gedaan voor 8 personen op Two Island lake. Dit meer was vanaf die datum al te boeken dus officieel open. Dat dit meer niet officieel open zou zijn stond niet op jullie website en is zeker niet aan de boeker (ik in dit geval) medegedeeld, zoals vermeld in uw emailbericht.

Op uw site stond toentertijd dat er iets van 20 stekken waren ronde het gehele meer, er is naar mij als boeker geen enkele melding gemaakt dat er maar 5 stekken (volgens uw email) beschikbaar zouden zijn. Dat dit door jullie gemeld zou zijn aan de boeker is een pertinente leugen.

Voorts bleek bij aankomst dat er maar 4 stekken beschikbaar waren. Aangezien 1/3 van het meer afgesloten was voor vissers vanwege jagers op dat gebied, bleef er een stuk water over waar vanuit het grootste gedeelte van de oevers niet was te vissen omdat de waterkant door struiken en hoge oevers simpelweg niet bereikbaar was.
Het is dus duidelijk dat wij geen mogelijkheid hadden om vanuit andere posities op het meer te vissen, hetgeen jullie zelf niet hebben ondervonden omdat jullie destijds buiten het jachtseizoen daar hebben gevist en hierdoor het hele meer beschikbaar was.
Ook iets wat jullie niet op de website hebben vermeld en ook niet aan de boeker is doorgegeven.

Wij hebben zelfs nog het geluk gehad dat wij ca. 1 uur eerder zijn aangekomen dan een stel vissers uit Den Haag (jullie inmiddels bekend denk ik), anders hadden wij gewoon huiswaarts kunnen keren.
Deze groep Haagse vissers zijn door jullie zelf naar Two Island lake gestuurd omdat er op Etang 5 helemaal niet te vissen was.

In de laatste 2 dagen van onze aanwezigheid is er door de eigenaar, samen met een plaatselijke boer en 2 van onze vissers gewerkt aan nieuwe stekken. Hierdoor hebben de vissers die na ons zijn gekomen wat meer mogelijkheden gehad.

Dat het water vol lag met wier beschouw ik niet als een probleem, dit was (in tegenstelling tot de vorige punten) wel gemeld aan de boeker en u zult mij hier dan niet over horen.

Het volgende punt is dat ik gevraagd heb of er staafmarkers aanwezig zouden zijn (zoals jullie zelf op jullie site aangeven, mag er alleen met staafmarkers gevist worden).Hier zouden jullie voor zorg dragen (bevestigd per email), wat schets echter mijn verbazing aldaar, er zijn geen staafmarkers beschikbaar, markers waar je zelf een lijn en lood aan moet knopen.
Wat betreft de veiligheid voor karpers stelt mij dit teleur.

Wat mij nog het meest stoort in uw email aan de heer ******** is dat uw aangeeft dat het verstandig was om zelf te bellen met ECG, om teleurstellingen te voorkomen.
Ik heb zelf meerdere malen per email en telefonisch contact gezocht met jullie kantoor, echter recente informatie was niet beschikbaar en de informatie die ik heb gekregen blijkt achteraf dus niet te kloppen.

Ik wens bij deze een rectificatie in de email naar de heer ******* omtrent de door jullie zogenoemde meldingen naar de boeker toe welke absoluut niet waar zijn.
Mocht dit niet gebeuren, dan zal ik een niet schromen om een uitgebreid verslag van onze bevindingen betreffende Two Island lake op het internet plaatsen.

Met vriendelijke groet,
Jan van Groen

(2e mail van ECG)

----- Original Message -----
From: Eurocarpgroup
To: ********
Sent: Wednesday, January 20, 2010 3:59 PM
Subject: RE: two island lake

Hallo *****,

Two island lake was in 2009 niet officieel open, dit is zeker ook medegedeeld aan elke boeker die dit jaar daar is geweest.
Het was ons bekend dat er maar 5 stekken gemaakt waren, dit is zeker ook medegedeeld aan elke boeker!
Dat er wier op het water aanwezig is, was zeker ook bekend dit allemaal hebben wij op de website vermeld.
U kon net zoals ons op een niet aangemaakte stek vissen, maar volgens de eigenaar heeft hier niet voor gekozen, wij zijn vorige week langs gegaan om alles door te nemen voor volgend jaar.

Op dit moment zijn er 20 stekken gereed rond het gehele meer en wordt het kleine gedeelte van het water niet meer gebruikt door andere.
Zoals u weet zijn wij zelf daar een klein weekje geweest, met goede resultaten en toen waren er helemaal geen stekken of iets degelijks wat ons juist prima was maar daar valt natuurlijk over te discuteren. Nu is alles zoals men verwacht van een betaalwater.

Het was waarschijnlijk beter geweest als u zelf het kantoor had gebeld met vragen over het water zo had u teleurstellingen voorkomen.
Overigens is in de zelfde perioden dat u bent geweest door andere klanten van ons die het niet erg vonden om op een water te vissen waar nog niet alles gereed was, goed gevangen, in een weekend hebben deze mensen meer dan 12 karpers gevangen zij waren met 4 man. Je moet natuurlijk ook een beetje geluk hebben.

Zeker als je het over Two Island spreekt wat werkelijk een top water is met grote natuurlijke bezetting aan karpers, een van de weinige water wat ontstaan is door de natuur, met vele verschillende dieptes van 1 meter tot 14 meter en waar je nu niet eens op een geharkte stek kan vissen, op Two Island vissen is karpervissen zoals het eigenlijk zou moeten.

Kijk als wij dit bericht zouden plaatsen op onze site dan zou ook de foto`s en verhalen van de andere hieronder komen te staan die ook geweest waren, wij zijn hier niet om mensen te beoordelen maar wij doen ons werk als tussen persoon tussen u als boeker en het water. En natuurlijk komen de foto`s en verhalen op de site te staan maar op het juiste moment.

Dat er een nog een groep op de zelfde week gekomen was is waar, maar wat u niet weet is dat deze groep een ander water hadden geboekt en een ander water wilde vissen zodoende zijn ze langs de Two Island geweest en Etang 5,

Wij vinden het bijzonder jammer dat Two Island lake voor u niet helemaal was zo als u het waarschijnlijk voorgesteld heeft, maar wij zijn er zeker van dat u hier naar tevredenheid kunt vissen ondanks het wier probleem, wat overigens elk jaar verschillend is en verleden jaar was heel Noord Frankrijk bedolven onder het wier probleem dit is de natuur waar niemand iets aan kan doen, het enige voordeel is dat de karpers hierdoor enorm groeien en wij verwachte dit jaar hele mooie grote karpers op dit water.

Wij als Eurocarpgroup willen u een aanbieding doen voor Two Island om het nog een kans te geven voor € 175.00 per persoon op dit prachtige water, dat betekend € 100.00 korting per persoon. Zowel als de eigenaar zullen dit voor haar kosten nemen, dit doen we normaal niet maar wij vinden dat dit water het echt verdient en omdat u hier gevist heeft toen het niet klaar was doen wij dit.

Met vriendelijke groeten
Eurocarpgroup


(1e mail verzonden aan ECG)


Natuurlijk zult U dit niet plaatsen, want het schaadt Uw commercieel belang.

Eind september begin oktober huurden wij bij U wat stekken om te gaan vissen. Dit was op een nieuw water Two Island Lake.Aldaar aangebomen bleek dat er geen 20 stekken waren, maar pas 4. De andere stekken moesten door George nog gemaakt worden. Dit was natuurlijk al een teleurstelling. Ook kon er van het gehele water geen gebruik worden gemaakt ivm jagers.
Dan het wier. Als ik een stek huur van U, dan hoef ik niet nog eens te gaan tuinieren in het water. Ik verwacht dan, dat de stekken wiervrij zijn. Zelfs de 4 stekken waren niet wiervrij. Dus zelf maar aan de slag. Na 2 dagen wiertrekken (foto's in ons bezit) konden we pas een beetje gaan vissen. Zeggen en schrijven werd er 1 karpertje door ons gevangen. 8 man die alles uit de kast hebben gehaald om te vangen.
Hadden we meer stekkeuze gehad, dan had er zeker meer karper op de mat gekomen.

Ongeveer 1 uur na onze aankomst kon dus een groep jongens uit Den Haag vertrekken, want er waren geen stekken. Hier zal U dus ook wel van gehoord hebben.

Ik heb nu 2 maal op een BTW gezeten. Dus nooit meer. Ik en onze groep vissers zullen dan ook nooit meer een vakantie bij u boeken. Ik overweeg dit verhaal nog op KWO te zetten onder betaalwater.

Genoemde vakantie werd geboekt door Jan van Groen.

Op persoonlijke titel gemaakt.

*********

te Heemkerk
jens breugelmans
Berichten: 615
Lid geworden op: 30-09-2009 16:33

01-02-2010 18:28

Mwa, ik vind dat ECG aardig hun best doen om dit misverstand op te lossen.
Jan van Groen
Berichten: 105
Lid geworden op: 31-03-2006 15:56
Locatie: Heemskerk

02-02-2010 09:29

Ik vind dat zij de boeker als een leugenaar afschilderen en dat staat mij niet aan.
Bovendien is ECG pas op dit water aan de slag gegaan nadat wij geweest zijn.
2 man van ons zijn bovendien zelf bezig geweest om samen met de eigenaar stekken te maken, zodat vissers na ons wat meer keus hebben.
Je moet niet op je website schrijven dat er 20 stekken zijn, terwijl dit er daadwerkelijk maar 4 zijn en al helemaal niet melden dat dit aan de boeker was medegedeeld.
Tevens weigeren de lui van ECG om op mijn email te antwoorden terwijl ik daar nadrukkelijk om gevraagd heb (2x zelfs).

Maar goed elk nadeel heeft zijn voordeel, mij zie je niet meer op een BTW.

Groet,
Jan
rudie smulders
Berichten: 53
Lid geworden op: 24-08-2005 13:18
Locatie: roermond

02-02-2010 19:41

Ik heb hetzelfde gehad via ECG!!!
Wij waren met zijn drieen naar De Drie Eilanden geweest( Patrice van La Horre).Ik had gehoord (na het boeken) dat Patrice van La Horre daar de eigenaar van was.
Zij wisten niet dat Patrice de domijnwachter was geweest van La Horre :evil: Er zou hier en daar wat wier staan,nou er was hier en daar een plekje vrij!
Patrice had zijn eigen regeltjes die niet op de site van ECG stonden.De laatste dag zijn we zelfs weggestuurd.Ook een paar Belgische collega's werden weggestuurd omdat hun onthakingsmat aan de verkeerde kant lag.
Wij een klacht ingediend bij ECG,in augustus 2009.Nu in Januari :o kregen we een aanbod! 100 euro per persoon korting op Two Island Lake :roll: .We moeten dit jaar gaan,en naar dat water,mooi aanbod he!
Als je dan iets wil geven laat dan de klant bepalen waarheen en wanneer hij wil gaan.Het bljft dan toch 300 euro wat het hun kost.Mijn maat heeft namelijk alleen bouwvakvakantie en we hebben reeds geboekt voor die periode.
Dus twee keer gaan in drie weken word teveel van het goede.


Grts Ruud
ut is un kwestie van geduld voordat.......
Jan van Groen
Berichten: 105
Lid geworden op: 31-03-2006 15:56
Locatie: Heemskerk

03-02-2010 09:33

Het lijkt er op dat ECG het Two Island Lake aardig wil promoten door daar kortingen op te geven voor ontevreden klanten.
Had liever gezien dat ECG netjes antwoord gaf op mijn laatste email naar hen toe.
Ik heb de mail 2x verzonden met een ontvangst en lees bevestiging en heb wel de melding gekregen dat de mail bij hun server is aangekomen, maar een leesbevestiging sturen….. dat doen ze niet.
Ik heb het vermoeden dat ECG alleen maar visstekken wilt verkopen zonder de zaakjes goed op orde te hebben.
Zoals je kunt lezen hebben wij ook een korting aangeboden gekregen op hetzelfde meer.
Al kreeg ik 1 week vissen voor niets, dan ging ik er nog niet zitten.
Ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat er een hoop meer van dit soort verhalen zijn van ECG.

Groet,
Jan
rudie smulders
Berichten: 53
Lid geworden op: 24-08-2005 13:18
Locatie: roermond

03-02-2010 21:00

Tja het probleem met de drie eilanden was dat ze in het voorjaar test gevist hebben daar,dus geen wier!
De foto's op de site van daar zijn allemaal winter en voorjaar foto's,geen wier te zien.
Patrice is aan de telefoon de vriendelijkheid zelve,maar als je eenmaal daar bent..............!
Dat wisten ze bij ECG ook niet.Ze zijn na het seizoen erheen geweest en met Patrice viel niet te praten.
Ik denk dat die bij ECG van de site afvliegt.

Wat de reactie op mail betrefd moet ik zeggen dat ik toch steeds antwoord krijg van Mervin!


Grts
ut is un kwestie van geduld voordat.......
John de Vries
Berichten: 192
Lid geworden op: 26-04-2002 02:00
Locatie: Heemskerk

10-02-2010 20:52

Volgens mij hebben jullie een verkeerd water voor je.
Dit is two island lake. en geenn three island lake. De eigenaar heet George en geen patrice.
Dus nog meer leed.

Groet John
rudie smulders
Berichten: 53
Lid geworden op: 24-08-2005 13:18
Locatie: roermond

15-02-2010 11:18

John,we weten dat het om two island lake gaat, maar ik gaf een reactie op een probleem over het wier en ECG!
Ik heb op de Drie Eilanden namelijk hetzelfde meegemaakt als wat er nu over two island word geschreven.
Alleen de eigenaren zijn verschillend!

Grts
ut is un kwestie van geduld voordat.......
John de Vries
Berichten: 192
Lid geworden op: 26-04-2002 02:00
Locatie: Heemskerk

15-02-2010 18:56

ah oke.

Daarom dus weer een drama extra
romando van Leyen
Berichten: 6
Lid geworden op: 18-04-2010 14:00
Locatie: Krimpen

18-04-2010 14:47

een stek boeken kan je doen maar de eigenaar kijkt hier toch niet naar het is gewoon wie het eerst wie komt wie het eerst maalt. wij hadden stek 18 en 19 geboekt voor met ze vieren toen we aangekomen waren waren die al bezet. toen zijn we op stek 8,9 en 10 gaan zitte tot maandag er 3 andere nederlandse visser achter ons stonden.
Die deze stek hadden geboekt en 200 euro betaald hadden voor een jagers hut die een grote rotzooi was.
over douche`s en wc gesproke je kan in het hok bij de beheerder douche, als je geluk hebt dat die aan wezig is en je hebt ook een wc aan de zijde van het hok waar der beheerde zit, slaapt of niet aanwezig is.
De vangste van de afgelope week was al meer dan de afgelope 2 maande bij elkaar. wij hadden 12 vissen waarvan de kleinste 10 pond was en de grootste 31.
Het opladen van accu`s kan je doen je moet dit dan wel buiten neer leggen aan de achter zijde van het gebouw van de beheerde heb je een kast waar 6 stekker in kunnen.
Het verhaal over het zwijn op het eiland klopt ook niet de geit is er wel maar het zwijn niet.
Het wier valt nue nog mee, maar de vissen zwemme het wier en blijven dan gewoon stil liggen en dus moet je dan gewoon de boot in dus een roeiboot is wel aan te bevelen.
voor de rest kijkt de eigenaar nergens naar, en heeft absoluut geen enkel verstand van vissen.
en de dieptes tot 14 meter niemand heeft deze kunne vinden verder dan 9 meter kwam geen enkele visser.
nick pekel
Berichten: 2
Lid geworden op: 19-04-2010 18:11

19-04-2010 18:15

ja wat ken je zeggen van ecg het is en blijft een slechte vakantie regelaar
en die kale grijze pannekoek mag wel wat beter zijn best doen
anders komt er niemand meer mvg nick
danny lok
Berichten: 76
Lid geworden op: 09-01-2010 16:34

25-04-2010 12:06

het is duidelijk dat dit water nog volop in opbouw is
alleen jammer dat er gesugereerd wordt dit dit al een top water is met vangsten bij ecg bekend tot 50 pond of tydens hun eigen test sesie over de 40 pond gevangen , maar dan vraag ik mij af als je zelf een test sessie houd neem je uiteraard geen camera mee want ik zie geen fotos van die 40+ ers

maar we gaan gewoon met goede moed en zien het wel
wij gaan met 8 man x 3 hengels is 24 hengels dan zal er toch wel wat uit moeten komen en we gaan ongeveer met 20 verschillende voeren vissen
uiteraard komt het hele verslag hier te staan
want iedereen schijnt dat toch geheim te houden of met pb tjes te werken

tot laterzzzzz
met de duurste karperspullen vissen , wil niet zeggen dat je meer vangt
danny lok
Berichten: 76
Lid geworden op: 09-01-2010 16:34

30-04-2010 09:27

kan iemand ons vertellen hoe de waterkwaliteit is daar ?
meestal met wier kan het water kraakhelder zijn , heeft het zin om een
kijkemmer mee te nemen of is het toch te troebel


gr danny
met de duurste karperspullen vissen , wil niet zeggen dat je meer vangt
Jan van Groen
Berichten: 105
Lid geworden op: 31-03-2006 15:56
Locatie: Heemskerk

30-04-2010 14:16

Hey Danny,

het water is daar (tenminste toen ik er zat) zeer helder.
Het is absoluut de moeite waard om een kijkemmer mee te nemen.
Houd in ieder geval rekening met veel wier.

Groet,
Jan
danny lok
Berichten: 76
Lid geworden op: 09-01-2010 16:34

06-05-2010 19:38

morgen is het zover eindelijk de lijnen het water in :wink: :wink: :wink:
met de duurste karperspullen vissen , wil niet zeggen dat je meer vangt
nick pekel
Berichten: 2
Lid geworden op: 19-04-2010 18:11

08-05-2010 11:50

hey danny
ik wens je veel plezeier op 2 island lake
ik zou wel een wierboot meenemen
en een dieptemeter van 1000 euro ofzo want je fishfindr geeft geen wier aan
terwijl er wel 100 hooibalen in het liggen :D
ik wens je veel succes en ben benieuwd wat je vangt :D
gr nick
danny lok
Berichten: 76
Lid geworden op: 09-01-2010 16:34

10-05-2010 16:33

Mensen zoals beloofd hier ons verslag want ik weet zeker dat ze deze niet wordt geplaatst op de site van euro carp group.

Onze eerste indruk toen we aankwamen was overweldigend en zeer mooi water in een ongerepte natuur, dit kunnen zelfs wij niet ontkennen.

Aangekomen bij het blokhutje was er niemand aanwezig dus even wachten op george de beheerder/eigenaar.
Na enige tijd kwamhij aan en wij dachten naar het clubhuis te gaan zoals gefotgrafeerd en beschreven bij ecg , maar dat bleek dus het prive huis te zijn van george dus geen clubhuis aanwezig.
Vervolgens de papieren ingeleverd bij george en gevraagdt naar het hoe en wat van het water en de stekken .
Het enigste wat george wist te vertellen was dat de grootste karper tot nu toe gevangen 39 pond was, dus geen dikke 40+ zoals beschreven op ecg
Voor de rest wist hij niets te vertelen over het water en had er zienbaar ook geen intresse in, het enige wat hij ons melde is dat wij zelf een stek konden uitzoeken en deze melde als hij smidags weer terug zou komen en weg was george , wat later bleek de dagelijkse gang van george, want voor de rest hebben we hem niet meer gezien.
Na het rond rijden van het meer bleek al snel dat dit bijna onmogelijk was door de diepe sporen wat ook vermeldt was bij ecg maar er zou wat aangedaan worden , ook dit klopte alleen de manier hoe niet.
De diepe sporen zijn opgevuldt met puinstukken van wel 20 cm dik dus zeer fijn voor de auto de vering de uitlaat en mijn maag.
Na enige stekken te hebben bezocht bleek al snel dat onze groep van 8 man over het hele meer kwamen te zitten en haden wij stek 1 ,4 en 17 gekozen en mochten wij naast stek 1 gaan zitten om de baai te bevissen.
ook al omdat stek 3 niet bestaat stek 7 afgeblokt wordt door de stekken door stek 8 en 9 stek 18-19 en 20 ook niet bestaan
Uiteraard gelijk aan alle visser gevraag naar de vangsten en het bleken op 1 stek na allemaal nederlanders te zijn die er zaten en ook gelijk maar gevraagd naar de vangsten

Toen bleek dat er over de gehele week maar 2 karpers waren gevangen op stek 1 en stek 13 en er al enige vissers het water vroegtijdig haden verlaten begon bij ons een beetje de moed te zakken.
Maarja ook wij dachten dat het wel beter zou kunnen dus toch met goede moed beginnen,na 4 dagen ook wij met 24 hengels 1 hele karpe van wel 7 pond en een stuk of 7 dikke brasem waar je volgens ecg bijna geen last van hebt ?????

savonds een lekker ndouche nemen dat was dan een leker vooruitzicht ,
totdat wij na een zeer onaangename geur eens verder gingen kijken hoe de douche precis in elkaar zaten en dat in niet fraai.
Er wordt gewerkt met zogeheten septic tanks, die een overstort hebben in achtergelegen meer , waarnaast vervolgens het water weer wordt uitgezogen met een pomp en via een grote ketel zo de douch ruimte in gaat
en u er dus uw tanden mee poetst, gewoon te ranzig voor woorden.
Maar het gaat om de karper en en die zit er dus veel en veel te weing om zich een betaalwater te noemen of zeker een topwater in spe zoals ecg doet geloven
Ook moeten wij ecg tegen spreken in dat aan de problemen wordt gewerkt
er gebeurd gewoon niets , de beheerder/eigenaar heeft er geen zin in en is meestal weg en als hij er wel is ligt hij in zijn blokhut op zijn bed te lezen of zoiets want schoon maken hebben wij hem niet zijn doen

een quote van ecg:
Wij denken dan ook dat dit water een echt top water van Frankrijk gaat worden, wij hebben dit eerder verteld en.....dit is ook uitgekomen!

wij zeggen :
verander de naam in "2 eilands leeg" want met dit karperbestand is het binnen 1 jaar afgelopen met dit flopwater

mocht u wat willen weten vraag het hier ik doe niet aan pbtjes
met de duurste karperspullen vissen , wil niet zeggen dat je meer vangt
rob de wit
Berichten: 72
Lid geworden op: 15-05-2006 16:10
Locatie: waterkant

10-05-2010 16:48

dat hele ecg is een groot drama
ze zullen het wel nooit leren hoe je met mensen om moet gaan
ff een peukie en een biertje en damn gaan we de lijntjes opnieuw uitvaren..
Randy de Boer
Berichten: 3
Lid geworden op: 10-05-2010 19:31
Locatie: Rotterdam

10-05-2010 19:37

Nou Danny, je haalt de woorden uit me mond .
Het was gewoon een drama op dat 2 Island LEEG. :cry: :cry:
jim bekker
Berichten: 90
Lid geworden op: 07-05-2007 13:01

11-05-2010 17:07

Nou lekker dan
Ik zie er naar uit mijn week vissen :(
danny lok
Berichten: 76
Lid geworden op: 09-01-2010 16:34

11-05-2010 18:22

ook melden ze niet bij ecg dat er een ziguenerkamp naast het domain ligt en al enkele klanten zijn lastiggevallen :o :o :o

ook op 1 island lake is het eiland nog niet klaar om bevist te worden , maar wel al te boeken :-? :-? :-?



enz enz enz :evil: :evil:
met de duurste karperspullen vissen , wil niet zeggen dat je meer vangt
ron zur
Berichten: 2
Lid geworden op: 11-05-2010 18:27

11-05-2010 18:49

hoi,danny
ik ben ook daar geweest niks gevangen in 4 dagen flop water 2010,
Douche en wc bizar vies op stekken vuilniszakken niet 1 maar 7
ik denk dat er meer ratten dan vissen zitten,een woord drama. :(
danny lok
Berichten: 76
Lid geworden op: 09-01-2010 16:34

11-05-2010 20:16

voor de liefhebber een paar fotos genomen van rond het meer
Bijlagen
DSC01556.JPG
(167.53 KiB) 1207 keer gedownload
met de duurste karperspullen vissen , wil niet zeggen dat je meer vangt