two island lake

Forumregels
Huisregel 1e. Beheerders en moderatoren staan kritisch tegenover betaalwater. Dit is gericht tegen de commerciële uitbating van karperbestanden en niet tegen karpervissers die op deze wateren vissen of willen vissen, dan wel ervaringen of foto's van hun vangst willen delen. Om dit laatste mogelijk te maken is hiervoor een apart forum ingericht, waarin zowel positieve als negatieve ervaringen kunnen worden uitgewisseld. Daarbij gelden wel de huisregels van dit board. Uitingen die uitgelegd kunnen worden als een rechtstreekse bevordering van een betaalwater als gevolg van een belang bij dat water worden verwijderd. Bespreking van betaalwater in andere forums van Carpboard is niet toegestaan.
danny lok
Berichten: 76
Lid geworden op: 09-01-2010 16:34

11-05-2010 20:19

hier komt uw water vandaag om uw tanden te poetsen
Bijlagen
DSC01558.JPG
(87.17 KiB) 1075 keer gedownload
met de duurste karperspullen vissen , wil niet zeggen dat je meer vangt
rob de wit
Berichten: 72
Lid geworden op: 15-05-2006 16:10
Locatie: waterkant

11-05-2010 22:55

kan alleen maar zeggen ga zo door met mensen teleur stellen ECG
ff een peukie en een biertje en damn gaan we de lijntjes opnieuw uitvaren..
K. van den Herik

12-05-2010 07:55

wil niet lullig doen maar er zijn gebieden waar geen stromend drinkwater voorhanden is.

Normaal wordt er dan gewerkt met een bezinkput en wordt er wat desinfectanten ( vaak chloortabletten) toegevoegd.

Kraanwater is in Frankrijk zelden drinkbaar.
matthias franssen
Berichten: 129
Lid geworden op: 06-11-2007 16:00
Locatie: rotterdam

12-05-2010 10:51

Oke Klaas, dus er zijn gebieden waar geen stromend water voorhanden is. Maakt dat alle problemen die mensen met ECG hebben goed?

Ik hoor tal van mensen klagen over deze club, gelukkig is er een board waarop deze dingen aan de kaak gesteld kunnen worden.
Karperkoorts.. Ja ik heb er ook last van!
danny lok
Berichten: 76
Lid geworden op: 09-01-2010 16:34

12-05-2010 17:20

beste heer van de herik als u de situatie daar ter plekke niet weet moet u niet als een kip zonder kop wat gaan lopen roepen
ten eerste heb ik ook uw comentar gelezen op de andere topic over 2 eiland leeg

zou het misschien kunnen dat ik voor 455 ben afgekeurd en daarom naar een betaalwater ga om zo extra voorzieningen vlak bij dce hand te hebben
zou het misschien ook kunnen dat ik daar te plekken niet als rambo tekeer kan gaan om een mooie groote stek te kreeren
zou het misschien kunnen dat ik niet te lang kan lopen en zodoene graag zeker wten een douche in de buurt wil hebben en wat andere voorzinningen

is het niet zo dat ecg dit alles beloofd op hun site en er niks van klopt ter plekke en ik dan erg teleurgesteld bent en andere mensen wilm behoeden van dit drama
spullen te huur ter plekken --- nee dus
clubhuis --- nee dus
staafmarkers gebrijken --- niet aanwezig
stekken --- slecht geprepareerd of niet aanwezig
douches --- aanwezig met slootwater
wc --- aanwezig in slechte staat van onderhoudt
info --- door gebrek aan intresse niets

enzo kan ik nog wel even doorgaan

denk eerst is na voordat u comentaar geeft u wijze van karpervissen is niet iedereen zijn wijze en al zeker niet de mijne
met de duurste karperspullen vissen , wil niet zeggen dat je meer vangt
Gebruikersavatar
j van der beek
Berichten: 2281
Lid geworden op: 17-04-2005 12:52

12-05-2010 17:28

beetje jammer dat kritische berichten verwijderd worden....

gaat de goede kant op!
Peter andrade
Berichten: 469
Lid geworden op: 29-04-2010 05:43

12-05-2010 18:23

Daarom is de topic betaalwater ook in het leven geroepen om de negatieve en positieve kanten van een betaalwater aan het licht te brengen.

Jammer dat mensen dan hun vissen bij vangsten op datum zetten daar heeft niemand wat aan zet ze hier neer met de ervaring die je hebt opgedaan op een btw dan weten de mensen wat ze kunnen verwachten.

Maar ook daar heb ik al commentaar op gehad terwijl ik het goed bedoelde dat is dan wel weer jammer van dit board.
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

30-06-2010 21:21

matthias franssen schreef:Oke Klaas, dus er zijn gebieden waar geen stromend water voorhanden is. Maakt dat alle problemen die mensen met ECG hebben goed?

Ik hoor tal van mensen klagen over deze club, gelukkig is er een board waarop deze dingen aan de kaak gesteld kunnen worden.



En maar blijven boeken. Dan is de mens zelf ook stom he? En dan gaan klagen als het daadwerkelijk tegenvalt!
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
K. van den Herik

01-07-2010 12:00

Beste brave zooienstekerts,

Hoeveel iemand ergens voor is afgekeurd boeit me geen reet. Waar iemand wel of niet wil vissen nog minder.

Wat me wel mateloos iiriteert is, als eigen falen afgewimpeld wordt op iets of iemand anders.

Wie opgelet heeft weet nog dat ik gepleit heb om dit soort zaken te bespreken. Goeie zaken maar ook slechte. Je zou dan bijvoorbeeld ook ergens tegen komen dat ik aan raad om eens Bas te bellen.

Ken nog wat vakantie huisje met zonder stromend drinkwater.... kan je ook aardig vissen trouwens



FF bijgezocht heer Lok:
Ik ben er heel erg voor, dat ervaringen worden uitgewisseld mbt betaalwateren en zo min of meer een selectie te krijgen.

Wat ik absoluut begrijp is dat er praat gemaakt wordt als de accomodatie niet op orde is, daar betaal je voor en is een reden een btw te bevissen toch?

Waar ik wel te stom voor zal zijn om te begrijpen is

- dat er geklachten zijn over een slecht bereikbare stek
- over de vangsten, of het gebrek eraan. Wie zegt me dat dat niet aan eigen falen ligt?

Ergens moet het toch nog op vissen lijken? Of is de toekomst :
Arriveren in 3 delig groen, op een volledig ingerichte stek waar al 4 hengels op de meest veelbelovende plaatsen liggen te wachten op de eerste aanbeet. Vissen worden direct onthaakt en teruggezet door de PA. Het hoofd van de vanger wordt op een bestaande foto van de de vis gefotoshopt. naar wens in 17, 35mm 50mm. Je 3 delig groene jacht/vis kostuum mocht eens vuilig worden...

Kut he vissen?

Neem een hobby: kikdammen ofso
ed schouten
Berichten: 11
Lid geworden op: 10-02-2007 17:55

01-07-2010 12:12

Heer Herik

U reactie getuigd van weinig respect.Iemand biedt iets aan en de afspraken worden niet nagekomen dat
is het enige waar het om gaat.Je betaald voor iets wat er niet is dus de aanbieder blijft in gebreke.
Aanbieder C in dit geval is TOTAAL onbereikbaar en wil dat ook zijn.

Het vissen en het vangen ervan komt pas na dit. Als de locatie is zoals afgesproken dan zijn er ook
minder klachten

Groet Ed
K. van den Herik

01-07-2010 13:08

Moet jij mij niet de schuld geven, nou wordt ie lekker

Wat ik absoluut begrijp is dat er praat gemaakt wordt als de accomodatie niet op orde is, daar betaal je voor en is een reden een btw te bevissen toch
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

01-07-2010 17:22

Ik snap het dan nog steeds niet

Waarom zijn er ergens op internet wel berichten van vangsten op het btw in kwestie?

Het heet vissen,en niet vangen he.............

Ik heb op een water gezeten paar weken terug,en ving niks heel die week niet! Zit dus geen vis :lol: Niet alles zit mee.


ASTUBLIEFT


Een verslag van jawel 2010 (Niet dat dit het goedmaakt,kwa slechte accomodatie etc etc,al staat 2 island lake aangeschreven ''Zonder accomodatie''


http://www.eurocarpgroup.com/NLtwoislandlakeverslag.php
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
K. van den Herik

02-07-2010 07:26

Nu moet die gast sterk in de schoenen staan om die put niet vol te trappen met goedkope 30 ponders uit de rivier....
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

02-07-2010 15:02

:lol:

Jah wel plots he allemaal ?
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Edwin Wouters
Berichten: 286
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Noord-Holland

02-07-2010 19:43

@Klaas,
de eigenaar zal dit water niet voltrappen met vis uit de rivier.
Zoals ik al een eerder geschreven heb, er zit best mooie vis op, en ik heb ook hele scholen gezien met karper.

Dit water moet je bevissen als je houd van "onbedorven" natuur. Als je graag wat wil "pionieren" maar toch facaliteiten erbij wilt hebben. En dan bied het water echt mooie uitdagingen. Want ik heb het vangstenboekje gezien van een groepje Fransen, die vroeger als vrienden van de eigenaar er soms een weekje konden vissen. En dat loog er toch niet om.

En dat er misverstanden zijn tussen wat mensen willen, wat ze aangeven bij een van de bemiddelingsburo's en wat de bemiddelingsburo's ervan begrijpen en dat terug vertalen naar een passend water, tja dat blijkt niet altijd op één lijn te liggen.

Maar het water word qua stekken nog wat aangepast, maar voorlopig niet qua vis.

Met vriendelijke groet,

edwin
Het leven is mooi, je moet het alleen WILLEN zien.
danny lok
Berichten: 76
Lid geworden op: 09-01-2010 16:34

07-11-2010 14:27

bestel laatst bij de fiat dealer een mooie rode fiat 1.6 gti.
wordt ik 3 weken later terug gebeld dat hij klaar is, ik daarheen en jahoor een mooie donker blauwe fiat 1.3 tdi.
zeg ik tegen die meneer dat ik een rode had besteld.
roept hij leuk :

het is toch een fiat met 4 wielen


:roll: :roll: :roll: :-? :-? :-?
met de duurste karperspullen vissen , wil niet zeggen dat je meer vangt
Edwin Wouters
Berichten: 286
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Noord-Holland

08-11-2010 13:30

Beste Danny,
ik heb werkelijk geen idee wat je bedoeld met jouw antwoord.
Wel weet ik als jij zo comuniceert met je wateraanbieder dat de kans groot is dat je niet krijgt wat je vraagt.
Ook ik bied vissen op dit water aan. En mijn klanten waren wel tevreden over wat ze kregen. Ook degene die geen vis vingen (al vonden ze het natuurlijk wel jammer).
Het enigste dat ik begrijp is dat je er een andere voorstelling van had.
Zou dit aan de aanbieder hebben gelegen of aan je eigen verwachtings patroon.
Vraag: Ik wil graag op een moeilijk water vissen. Wier maakt me niet uit. Het moet ruig zijn. Niet volgetrapt met vis. Groot. Liefst nog weinig bevist. Ik ben een goede visser en ik slaag (bijna altijd) altijd. Ik wil pionieren, maar wel waar ik sowiezo een plek kan boeken zodat ik weet dat ik kan vissen en mijn vergunning geregeld is.
Klacht: weg was ruig, toilet niet schoon en ik ving geen vis.
Conclusie: er zit geen vis????? en we blijven dit stalken op internet??

Zou je misschien gewoon "een" fiat besteld hebben? En omdat je bij een rode 1.6 gti stond nam je wel aan dat de dealer zou begrijpen dat je dit bedoelde?

Ik ving wel vis. En velen met mij.
Jammer dat je de schoonheid van het water niet kan waarderen. Jammer dat het niet was waar je op gehoopt heb (wiens schuld dan ook).


mvg,
edwin
Het leven is mooi, je moet het alleen WILLEN zien.
danny lok
Berichten: 76
Lid geworden op: 09-01-2010 16:34

14-11-2010 12:04

beste edwin ,

het is jammer dat je niet de gehele topic heb gelezen
want zoals je kan zien beging ik te zeggen dat het 1 van de mooiste wateren is die ik heb gezien.

ik lees dat u ook het water aanbied en uiteraard vangt u dan wel , is logisch ik zou ook niet zeggen dat er weinig wordt gevangen als ik er aan moet verdienen
staat er bij u in de folder ook douche en tandepoetsen met water uit de sloot
kantine is alleen toegangkelijk voor de eigenaar mits hij er is
weg om het meer gerepareerd met keien van 20 tot 30 cm hoog uitsteken als u met een FIAT komt
top water met uitschieters boven 50 pond alleen eigenaar verteld tot39 pond ?????
de hele clou is dat wij eigelijk etang 5 hadden geboekt en wij met een leugen naar dit water zijn verwezen dat eigelijk nog niet klaar is/was voor het bevissing als er maar ping ping binnen komt

het zou eigelijk nog heel wat verbeterd moeten worden op dit water om een top water te worden alleen door wie is de vraag want de eigenaar heeft er duidelijk geen intresse in

en dat u de clou van de fiat niet begrijpt kan ik niets aan doen ,
niet iedereen heeft een hoger IQ dan 50 :( :( :( :wink: :wink:

ik probeer een makkelijker

als u een patatje met besteld en u krijgt een frikandel speciaal mag je er dan wat van zeggen :cry: :cry: :roll: :roll:
met de duurste karperspullen vissen , wil niet zeggen dat je meer vangt
Edwin Wouters
Berichten: 286
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Noord-Holland

14-11-2010 19:08

Ik zou eigenlijk niet meer reageren, maar na die opmerking van dat iq kan ik het toch niet laten.

Ten eerste heb ik de gehele topic gelezen.

Ik lieg NOOIT tegen klanten. Ik vertel er ook bij dat het geen gemakkelijk water is, maar dat je er zeker vis kan vangen.
Dat "uiteraard Ik wel vang" is ook een insinuatie. Als je op de foto's kijkt van de verschillende aanbieders dan sta ik op een aantal foto's, samen met mijn vriendin die er ook goed ving (wij hadden er 15 in 5 dagen tijd, maar we hebben er wel hard voor moeten werken). Zo ken ik voeldoende vissers die er ook gevangen hebben (ook die er geblankt hebben).

Je kan etang 5 niet met 2 islandlake vergelijken. Etang 5 is een parkvijver, netjes gemaaid, 2 Islandlake is ruig en on-ontgonnen.

Douchen en tandenpoetsen met water uit het meer, dat via een "septietank" gereinigd is. Is dat een probleem, had je hier idd niet moeten zijn.

Eigenaar zegt 39 pond zwaarste vis? Of je hebt met hem ook slecht gecommuniceerd of je verzint maar wat. Er is sowiezo vis gevangen (waar ik van weet) tot 49 pond (in de zomer). Meerdere 20 kilovissen zijn er afgelopen jaar uitgekomen. Zit er vis zwaardere vis?, ik heb vangstboekje gezien van Fransen die hier in het verleden mochten vissen van de eigenaar dus ik denk het wel. Heb ik betreffende vissen of foto'gezien? Nee, dus spreek ik daar niet over.

Een kantine? Wat moet je nu met een kantine? Ik dacht dat je kwam om te vissen?

Van ons mag het water blijven zoals het nu is. Er hoeft van mij niets aangepast te worden.
En als je goed gelezen had (en ik zal nu niet net als u dezelfde denigrerende opmerkingen hier neerzetten)
Patat en frikandelspeciaal zijn allebij snacks. Het is maar hoe je het besteld.

Keien die 20 tot 30 centimeter uitsteken? Bij een man is iets al snel 20 centimeter volgens de man zelf, maar leg het nu eens langs een liniaal?

Wat ik begrijp is dat dit niet is wat u verwachtte, maar ik zal u eerlijk zeggen dat ik het water met trots verhuur. Maar inderdaad niet aan klanten die een gemaaid grasveldje verwachten, een asfaltweg om het meer, een steiger aan het wateren een 5 sterrenbadkamer. Voor deze klanten hebben we we weer andere wateren.

Zo proberen we voor iedereen een zo passend mogelijke oplossing te bieden.En gaat het soms eens fout, zijn er vaak BEIDE partijen schuldig aan dat ze elkaar niet helemaal goed begrepen hebben.

Succes de volgende keer.

Mvg,
edwin
Het leven is mooi, je moet het alleen WILLEN zien.
joren last
Berichten: 4
Lid geworden op: 12-05-2010 12:58

07-03-2011 23:25

hallo

naar een hoop gelezen te hebben over de slechte punten van dit water zijn wij wel erg benieuwd hoe het er werkelijk aan toe gaat daar.
m'n vismaat en ik hebben nog even gediscusieerd over dit water of we er wel werkelijk heen moesten of niet maar het water is dusdanig mooi en vooral ongerept dat we besloten hebben om er in augustus heen te gaan.
wij hopen voor deze discusie een beetje nieuwe info dan te kunnen geven want er word wel een hoop gezeurd en gezeken over een stukje mooi ongerept natuurgebied.

mvg joren
joren last
Berichten: 4
Lid geworden op: 12-05-2010 12:58

07-03-2011 23:31

zijn er trouwens nog mensen die ons alvast wat kunnen vertellen over het stekken verloop van het meer de dieptes en andere zaken.
Gebruikersavatar
erikjan van den boogaard
Berichten: 49
Lid geworden op: 13-08-2003 02:00

09-03-2011 19:20

He het enige wat ik weet is dat mijn vis maatjes er deze week na toe zouden gaan en dat de aanbiedere ecg het niet meer aanbieden wegens het niet na komen van afspraken. Dus zo maar is ff vragen of dat nog wel door gaat?

Ze zitten nu op een ander water


mvgr erik
jens lagas
Berichten: 16
Lid geworden op: 11-08-2010 12:53

19-04-2011 13:45

rudie smulders schreef:Ik heb hetzelfde gehad via ECG!!!
Wij waren met zijn drieen naar De Drie Eilanden geweest( Patrice van La Horre).Ik had gehoord (na het boeken) dat Patrice van La Horre daar de eigenaar van was.
Zij wisten niet dat Patrice de domijnwachter was geweest van La Horre :evil: Er zou hier en daar wat wier staan,nou er was hier en daar een plekje vrij!
Patrice had zijn eigen regeltjes die niet op de site van ECG stonden.De laatste dag zijn we zelfs weggestuurd.Ook een paar Belgische collega's werden weggestuurd omdat hun onthakingsmat aan de verkeerde kant lag.
Wij een klacht ingediend bij ECG,in augustus 2009.Nu in Januari :o kregen we een aanbod! 100 euro per persoon korting op Two Island Lake :roll: .We moeten dit jaar gaan,en naar dat water,mooi aanbod he!
Als je dan iets wil geven laat dan de klant bepalen waarheen en wanneer hij wil gaan.Het bljft dan toch 300 euro wat het hun kost.Mijn maat heeft namelijk alleen bouwvakvakantie en we hebben reeds geboekt voor die periode.
Dus twee keer gaan in drie weken word teveel van het goede.


Grts Ruud


Weggestuurd omdat de onthaakmat aan de verkeerde kant lag??
waar gaat het heen :S