Etang Remy

Forumregels
Huisregel 1e. Beheerders en moderatoren staan kritisch tegenover betaalwater. Dit is gericht tegen de commerciële uitbating van karperbestanden en niet tegen karpervissers die op deze wateren vissen of willen vissen, dan wel ervaringen of foto's van hun vangst willen delen. Om dit laatste mogelijk te maken is hiervoor een apart forum ingericht, waarin zowel positieve als negatieve ervaringen kunnen worden uitgewisseld. Daarbij gelden wel de huisregels van dit board. Uitingen die uitgelegd kunnen worden als een rechtstreekse bevordering van een betaalwater als gevolg van een belang bij dat water worden verwijderd. Bespreking van betaalwater in andere forums van Carpboard is niet toegestaan.
Plaats reactie
mike van megen
Berichten: 131
Lid geworden op: 02-12-2007 11:12
Locatie: geleen

09-12-2009 20:36

Wie is er geweest, en heeft nog goede tips?
laat ff wat weten als je geweest bent.
groetjes, mike
Jeffrey van der Wou
Berichten: 1049
Lid geworden op: 21-09-2009 22:38
Locatie: Zuid-Holland

10-12-2009 12:10

Arjan Brand1
Berichten: 57
Lid geworden op: 06-01-2007 23:48
Locatie: Ridderkerk

08-02-2010 22:19

Ik wil er nog wel wat van weten eigenlijk wat ik amper op http://www.betaalwater.nl ziet.....

Het schijnt dat de weg er naar toe vanuit het dorp naar het meer een modderpad is.
Kan iemand mij hier meer over vertellen?
Is dat bijv alleen met slecht weer of constant?

Dat is het enige wat ik wil weten.

Alvast bedankt.
John Kalishoek
Berichten: 35
Lid geworden op: 21-09-2009 18:54
Locatie: Breda

09-02-2010 10:48

Arjan,

Ben er een jaar of 6 geleden geweest toen het net open was, toen was het pad bij slecht weer een modderzooi, daar kwamen planken en duw- en trekwerk aan te pas om de wagen los te krijgen.
Geen idee hoe het daar nu is, bel de organisatie op, die kunnen je het zo vertellen.

Mvg,
John
mike van megen
Berichten: 131
Lid geworden op: 02-12-2007 11:12
Locatie: geleen

11-02-2010 07:40

het pad vanuit het dorpje gaat nog wel.
eenmaal in het bos, word het met regen weer een ander verhaal.
als je op wat hun noemen parking staat, lees gewoon langs de wegkant in het bos,
en je moet dan naar stek 4 of 5, dan hou je maar vast.
er staat een kruiwagen als je geluk hebt om je spullen op je plek te krijgen.
wat niet makelijk is door die blubber.
als het droog blijft is het ook voorzichtig zijn met de auto richting stek, ik zou alleen erheen rijden om te laden en lossen, en hem dan op 'parking' zetten, voor het geval het gaat regenen.
Maar, ik vind het wel een prachtig water!!
Lexus Cuyten
Berichten: 3083
Lid geworden op: 03-04-2003 02:00
Locatie: Barendrecht - Carnisselande

11-02-2010 10:34

Het is toch wat, boek je een vakantie en moet je nog door de blubber heen lopen ook!

En kan je echt je auto niet bij je stek laten staan? Schandalig
Als je er maar vertrouwen in hebt.
K. van den Herik

11-02-2010 12:19

Volgende week klaar

Afbeelding
mike van megen
Berichten: 131
Lid geworden op: 02-12-2007 11:12
Locatie: geleen

11-02-2010 17:17

Lexus Cuyten schreef:Het is toch wat, boek je een vakantie en moet je nog door de blubber heen lopen ook!

En kan je echt je auto niet bij je stek laten staan? Schandalig


ja wel kan wel, maar als het regent of gaat regenen zou ik het zekere voor het onzekere kiezen en de wagen weg zetten.
mike van megen
Berichten: 131
Lid geworden op: 02-12-2007 11:12
Locatie: geleen

11-02-2010 17:17

K. van den Herik schreef:Volgende week klaar

Afbeelding



is dat bij Remy?
ik herken deze situatie helemaal niet.
K. van den Herik

11-02-2010 17:30

tja, let je even niet op :lol:
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

11-02-2010 18:32

whahaha dit moet een sarcatische grap zijn van klaas van den herik. kan niet anders. en wat wil je nou eigenlijk,een water met dikke vissen,een gegarandeerd plekje.een gegarandeerde veiligheid oke. maar dan ook nog zeuren dat je je auto niet bij je hol heb.jezus moet niet luier worden sorry,je kan er ook het positieve van kijken.rust langs de waterkant.wat denk je als henkie peppie en kokkie elke keer moeten pisen of afwassen of schijten,en denken mwah.pak de auto wel.
Lexus Cuyten
Berichten: 3083
Lid geworden op: 03-04-2003 02:00
Locatie: Barendrecht - Carnisselande

11-02-2010 21:16

Dat maakt je avond toch weer goed dit :lol:
Als je er maar vertrouwen in hebt.
mike van megen
Berichten: 131
Lid geworden op: 02-12-2007 11:12
Locatie: geleen

12-02-2010 07:37

Rik koster schreef:whahaha dit moet een sarcatische grap zijn van klaas van den herik. kan niet anders. en wat wil je nou eigenlijk,een water met dikke vissen,een gegarandeerd plekje.een gegarandeerde veiligheid oke. maar dan ook nog zeuren dat je je auto niet bij je hol heb.jezus moet niet luier worden sorry,je kan er ook het positieve van kijken.rust langs de waterkant.wat denk je als henkie peppie en kokkie elke keer moeten pisen of afwassen of schijten,en denken mwah.pak de auto wel.



Ik vind dit toch wel een hele zielige post,
Iemand wil info over het pad naar het water, met recht, ik zou mijn auto ook niet willen vast rijden in de blubber!
Ik vertel hem vervolgens hoe ik het daar gezien heb en ervaren!
Er is NIEMAND die schrijft dat hij niet naar een stek wil lopen, dus in plaats van intressant te doen kun je beter ff goed lezen!Maar je zult vast nog geen auto hebben, iig geen fatsoendelijke anders begreep je zijn vraag wel!
K. van den Herik

12-02-2010 07:59

Liefe Mike,

Je hebt helemaal gelijk.
Gebruikersavatar
Michiel Pilaar
Berichten: 962
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Kapelle
Contacteer:

12-02-2010 08:01

mike van megen schreef:Volgende week klaar

Afbeelding


is dat bij Remy?
ik herken deze situatie helemaal niet.


Hey Klaas, ik heb ook wat moeite om het te herkennen. Laatste keer dat ik er was lag het er zo bij:

Afbeelding

Wel STRAK gelegd dat asfalt zeg !
Het leven is te mooi om er niet ten volle van te genieten!
K. van den Herik

12-02-2010 08:16

Een week voor jou lag er al wel het beroemde, maar niet zo modderige pad, maar nog geen water.

Afbeelding

Wij hebben heerlijk gekonijnd.
Peter Baan
Berichten: 457
Lid geworden op: 03-01-2006 19:20

12-02-2010 13:10

Je vraagt iets over Remy en je geeft er zelf antwoord op?

Das makkelijk. :lol:

Wat wil je weten dan? Oh ja. Heb je laatst dat stukje over Jonchery gelezen (Spiegel). Paul... De beheerder, is ook chef op Remy.

mike van megen schreef:het pad vanuit het dorpje gaat nog wel.
eenmaal in het bos, word het met regen weer een ander verhaal.
als je op wat hun noemen parking staat, lees gewoon langs de wegkant in het bos,
en je moet dan naar stek 4 of 5, dan hou je maar vast.
er staat een kruiwagen als je geluk hebt om je spullen op je plek te krijgen.
wat niet makelijk is door die blubber.
als het droog blijft is het ook voorzichtig zijn met de auto richting stek, ik zou alleen erheen rijden om te laden en lossen, en hem dan op 'parking' zetten, voor het geval het gaat regenen.
Maar, ik vind het wel een prachtig water!!
mike van megen
Berichten: 131
Lid geworden op: 02-12-2007 11:12
Locatie: geleen

12-02-2010 17:22

[quote="Peter Baan"]Je vraagt iets over Remy en je geeft er zelf antwoord op?

Das makkelijk. :lol:

Wat wil je weten dan? Oh ja. Heb je laatst dat stukje over Jonchery gelezen (Spiegel). Paul... De beheerder, is ook chef op Remy.



ik vroeg helemaal niks, ik gaf het antwoord.
Arjan Brand1
Berichten: 57
Lid geworden op: 06-01-2007 23:48
Locatie: Ridderkerk

19-03-2010 22:40

Ik vroeg het..... :wink:

Maar ik kan de humor er wel van inzien hoor met die foto's..

Ik zie wel hoe het erbij ligt. En mijn auto hoeft niet bij de stek te blijven staan hoor alleen als ik maar niet vast komt te staan daar. :o

Maar ik wilde alleen weten of er misschien al wat aan dat pad was gedaan. En of het altijd drassig of blubberig was of alleen bij slecht weer.
nik helmond
Berichten: 30
Lid geworden op: 13-08-2008 22:17

22-03-2010 00:09

je mag toch wel van een betaal water verwachten dat de pad gangbaar is ook bij slecht weer en da de stekken netjes zijn . Je slaapzakje en kussentje moeten maar is van die kruiwagen afvallen lig je de hele week in de smurrie te slapen. Het kost genoeg een weekje, en een paar kuub grind kost toch niks.
Arjan Brand1
Berichten: 57
Lid geworden op: 06-01-2007 23:48
Locatie: Ridderkerk

22-03-2010 14:55

nik helmond schreef:je mag toch wel van een betaal water verwachten dat de pad gangbaar is ook bij slecht weer en da de stekken netjes zijn . Je slaapzakje en kussentje moeten maar is van die kruiwagen afvallen lig je de hele week in de smurrie te slapen. Het kost genoeg een weekje, en een paar kuub grind kost toch niks.



Lijkt mij ook, maar ja.......
Ik hoorde het ook pas later via via...
Gebruikersavatar
Rick D Vocht
Berichten: 12
Lid geworden op: 22-03-2010 14:48
Locatie: veldhoven

22-03-2010 15:15

ik ben er al een aantal keren geweest en het pad naar stek 5 is gewoon moeilijk en met nat weer is het helemaal onmogelijk om er te komen of je moet een 4x4 hebben ;) de eigenaar heeft wel iets tegen de modder gedaan door er een hoop stenen en hout op te gooien maar ook daar zal je met je auto moeilijk overheen kunnen rijden..
je kunt idd het beste je auto vooraan laten staan en dan met de spullen lopen naar de stekken 4 en 5!
stek 1 en 2 kun je ook niet bereiken met de auto maar dat komt door een riviertje waar je met de auto niet overheen kan..

het pad vanuit het dorp naar de vijver is wel goed te doen!

gr.
Living For The Moment...
mike van megen
Berichten: 131
Lid geworden op: 02-12-2007 11:12
Locatie: geleen

28-04-2010 12:18

niemand meer geweest?
Pim Rijsemus
Berichten: 22
Lid geworden op: 11-10-2009 10:28

30-04-2010 09:49

Ik ben er geweest van 17/4 t/m 24/4. We zaten op stek 5 en vrienden van ons op stek 4. We hadden geluk dat we net in een droge periode zaten. Het pad naar het meer is echt heel slecht en het pad van het meer naar stek 4 en 5 is nog veel slechter. Het was ff slikken toen we het pad zagen maar we zijn er wel gekomen. Ik denk een beetje regen en het is lopen.

Schitterende natuur daar, nog nooit zo mooi en rustig gezeten.
Arjan Brand1
Berichten: 57
Lid geworden op: 06-01-2007 23:48
Locatie: Ridderkerk

30-04-2010 13:15

He das lachen.....

Ik heb er een week voor jullie gezeten. Van 10/4 t/m 17/4.....(op stek 4)

Wij hadden goed weer, maar de plassen die er lagen waren van die woensdagmiddag toen ik er was.
Ik geloof dat het ca. 2,5 uur regende en hagel erbij. Wij konden ook rijden gelukkig, maar je moet niet te hard en niet te zacht rijden dan lukt het wel.

Verder heb ik ook heerlijk van de natuur genoten. En wat ik ook gaaf vond die geluiden 's nachts allemaal.
Ik heb wel zwijnen gehoord maar niet gezien. En af en toe van die lokroepen ofzo van herten in de nacht.
Echt een gebied voor natuurfreaks zeg maar.

Ik denk wel dat jullie iets beter weer in de nacht hadden. Bij ons was elke ochtend op vrijdag en zaterdagochtend na wit van de kou. Ca -1 geloof ik in de nacht.
Plaats reactie