vissen in belgie

Forumregels
Huisregel 1e. Beheerders en moderatoren staan kritisch tegenover betaalwater. Dit is gericht tegen de commerciële uitbating van karperbestanden en niet tegen karpervissers die op deze wateren vissen of willen vissen, dan wel ervaringen of foto's van hun vangst willen delen. Om dit laatste mogelijk te maken is hiervoor een apart forum ingericht, waarin zowel positieve als negatieve ervaringen kunnen worden uitgewisseld. Daarbij gelden wel de huisregels van dit board. Uitingen die uitgelegd kunnen worden als een rechtstreekse bevordering van een betaalwater als gevolg van een belang bij dat water worden verwijderd. Bespreking van betaalwater in andere forums van Carpboard is niet toegestaan.
Plaats reactie
hans daalder

07-12-2009 18:51

hallo ik ga komend jaar vissen in belgie
en wel in de moulin de boiron.heeft een
van jullie er misschien al gevist zoja
zou je mij kunnen vertellen waar ik op moet
letten en wat ik het beste kan gebruiken.
alvast bedankt.
mvg hans
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

07-12-2009 21:55

Haal die oogkappen is van je ogen af :lol: en kijk is even voor je een topic opend.

Staat duidelijk al een topic waar ook JIJ info mag vragen hoor,is niet verboden. :o
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
hans daalder

08-12-2009 16:47

ben je altijd zo bijdehand tegen je
collegaas fijne gozer ben je dan.
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

08-12-2009 17:56

Nope

Maar kijken is toch niet moeilijk?!? Willen het overzichtelijk houden,waar in elk forum deel bericht over staat.
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
Marcel ANTENS
Berichten: 23
Lid geworden op: 11-10-2006 22:05
Locatie: ST WILLEBRORD
Contacteer:

19-12-2009 16:31

hans daalder schreef:hallo ik ga komend jaar vissen in belgie
en wel in de moulin de boiron.heeft een
van jullie er misschien al gevist zoja
zou je mij kunnen vertellen waar ik op moet
letten en wat ik het beste kan gebruiken.
alvast bedankt.
mvg hans



Hallo Hans,

Ben er dit jaar geweest in september.
En het was er ronduit zeer slecht tenoemen naar onze ervaring.
Ik wil niet heel je visstrip vergallen maar aan de eigenaar heb je niets en veel last gehad van vossen.
In het bezit zijn van een voerboot is een prè wij hebben stek 10 bevist en visten tegn de overkant op slechts enkele meters hier vandaan, daar hebben we wat vissen weten tevangen.
Als je geen voerboot hebt geef ik je weinig kans op vangsten (dit hebben we zelf ondervonden).
Als ik je een advies mocht geven voor het zelfde bedrag wat je nu spendeert, rij dan een uurtje langer en je zit in het mekka van de karpervisserij waar wel beheerders zijn die het zich aantrekken of je wel wat vangt.
Hier moet je misschien dan wel voor je eigen eten zorgen maar dan weet je teminste wat je eet, het eten op moulin laat zich zeer tewensen over ze zijn niet gesteld op gaten die op de stek willen eten.
Dit moesten we zelf afhalen op normale bordjes voor,hooft en nagerecht ingepakt met aluminiumfolie, handig als je soep hebt (een vouwfiets is een aanrader).
Kortom ik raad het niemand aan die serieus bezig is met de karpervisserij.
Hopende je hier voldoende geinformeerd tehebben (ik zou zelf dol gelukkig zijn geweest als ze mij dit van te voren hadden gemeld).


Succes
Hell was full, so I came back.
Plaats reactie