Het plashuis

Forumregels
Huisregel 1e. Beheerders en moderatoren staan kritisch tegenover betaalwater. Dit is gericht tegen de commerciële uitbating van karperbestanden en niet tegen karpervissers die op deze wateren vissen of willen vissen, dan wel ervaringen of foto's van hun vangst willen delen. Om dit laatste mogelijk te maken is hiervoor een apart forum ingericht, waarin zowel positieve als negatieve ervaringen kunnen worden uitgewisseld. Daarbij gelden wel de huisregels van dit board. Uitingen die uitgelegd kunnen worden als een rechtstreekse bevordering van een betaalwater als gevolg van een belang bij dat water worden verwijderd. Bespreking van betaalwater in andere forums van Carpboard is niet toegestaan.
mario van leeuwen
Berichten: 60
Lid geworden op: 13-03-2008 17:57
Locatie: me bivvy

25-05-2010 14:45

hahahaha....sorry hoor maar euhh

roy
wat zeg je nou,toen ik zaterdag aan kwam en met andre gesproken te hebben en ook nog 2 andere vissers.
bleek dat op stek 7 de meeste vis was gevangen en als 2e was het stek 5
voor de rest was het die week al niet best geweest.

dusssss
allemans vriend.......
roy bekkema
Berichten: 2
Lid geworden op: 25-05-2010 06:48
Locatie: enschede

26-05-2010 21:12

beste mario

we zijn daar als laatste weg gegaan iedereen was al op tijd weg
jammer dat we elkaar niet hebben kunnen spreken.wou er alleen duidelijk maken dat stek 1 helemaal geen slechte stek is waar veel mensen het over hebben en je hoeft het natuurlijk niet met me eens te zijn.
Gebruikersavatar
Patrick lamers
Berichten: 855
Lid geworden op: 02-01-2011 19:52
Locatie: Toldijk

21-02-2011 14:29

Zit ook te denken om naar plashuis te gaan, weet dat dit topic oud is maar toch. Moet je echt je lijnen uitvaren? Of ku. Je ze ook gewoon gooien?
Boeruhhhhhhhhhhh
Emmett Hagendoorn
Berichten: 9
Lid geworden op: 06-04-2011 19:48
Locatie: Den haag

07-04-2011 23:42

Heey Jongens,

Ik kwam er vroeger echt veel, was echt leuk die tijd. Heb er leren karper vissen.
Echt vroeger was het een water waar je alleen overdag kon vissen, een van mijn top dagen was 11 vissen. Het water is veel te helder geworden, nu alleen nog maar snachts vis, en als je het water heel goed kent kan je overdag wel een visje vangen. Vroeger gooide je een emmer kikker erwten en mais op een harde plaat op de plas, of tegen de kipperen en vangen maar. Het is nu heel wijnig voeren ooguit 5 pallets (die uit de vriezer zijn het best) en een paar halve bolletjes. Ik ben er een poos niet meer geweest weet niet hoe het nu is.

misschien weet iemand of het nog zo is.
Gebruikersavatar
sebastian Stephenson
Berichten: 91
Lid geworden op: 24-04-2011 18:31

30-04-2011 11:54

Volgende week dinsdag ga ik naar het plashuis. Ik ben een beginnend karpervissen en had geen rekening gehouden met de paai. Nu verwacht ik dat ze daar al flink bezig zijn aangezien het water daar redelijk snel zal opwarmen door de maximale diepte van 2 meter.

Nu is mijn vraag of jullie denken dat de paai volgende week tot een korte stop komt. Het gaat een graatje of 15 worden overdag en een graad of 5 in de nacht. Het water zal dus afkoelen. Begint de karper in zo'n geval weer te azen?

Ik hoop dat iemand een antwoord hiervoor heeft.