BTW water ETANG DE BRIGUEUIL

Forumregels
Huisregel 1e. Beheerders en moderatoren staan kritisch tegenover betaalwater. Dit is gericht tegen de commerciële uitbating van karperbestanden en niet tegen karpervissers die op deze wateren vissen of willen vissen, dan wel ervaringen of foto's van hun vangst willen delen. Om dit laatste mogelijk te maken is hiervoor een apart forum ingericht, waarin zowel positieve als negatieve ervaringen kunnen worden uitgewisseld. Daarbij gelden wel de huisregels van dit board. Uitingen die uitgelegd kunnen worden als een rechtstreekse bevordering van een betaalwater als gevolg van een belang bij dat water worden verwijderd. Bespreking van betaalwater in andere forums van Carpboard is niet toegestaan.
Gebruikersavatar
j van der beek
Berichten: 2281
Lid geworden op: 17-04-2005 12:52

16-04-2011 09:18

Jan,

Mooie filmpjes en een prachtige schub!

Even over die negatieve opmerkingen enz.
Je hebt daar zelf een heel groot aandeel aan gehad.
"je krijgt wat je geeft" en daar heeft Ron helemaal gelijk in.

Laat je niet zo opnaaien en ga gewoon door zoals je in je deze topic bezig bent.
Mensen die naar dit water toe willen, hebben weer genoeg kant en klare info dankzij jou.
Gebruikersavatar
jan de jager
Berichten: 1501
Lid geworden op: 19-09-2009 17:53

16-04-2011 15:31

Om eerlijk te zeggen vind ik nog steeds dat er veel te veel hier wordt gezeurd.
Maar goed kan er zelf ook wel wat van en het goede begint bij jezelf.
Dus ik probeer mij anders op te stellen en laat het oude achterwege.....

klopt en als mensen nog info nodig hebben kunnen de mensen dit nog altijd vragen....
Ik beantwoordt best veel dingen in topics alleen via pb maar dit is ieder zijn eigen ding.

qua filmpjes staat niet veel uitleg over, maar in mijn verslag hierover kunnen de mensen meer dan genoeg info uithalen.
Alleen het diepte verloop volgens mij niet maar veel dieper dan 1,8 tot misschien bepaalde punten rond de 2 meter zou wel het maximale zijn.
Voor ons was DE SCHUB al het complete week plaat goedmaker en waar we uiteindelijk ook voor waren gekomen.
De volgende trip die we plannen heb ik een nieuwe wens dat is een vis met een beste pens buik dit vind ik persoonlijk toch 1 van de mooiste karpers.

bedankt voor de reacties,

mvg; jan
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

17-04-2011 12:23

Had je rond deze tijd moeten gaan Jan.
Karper in Frankrijk is aardig in de paai sinds Zondag.
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
jan de jager
Berichten: 1501
Lid geworden op: 19-09-2009 17:53

17-04-2011 18:28

ja ook de drukte is dan erg hoog, waarschijnlijk trippen we na de big holiday die kant weer even op waar heen nog geen bestemming, last minut boeking heb ik het op........

mvg; jan