https://www.karperwereld.nl/video-mark- ... -enschede/
En dan dit:
"Verder zwemt er bij Fishing Adventure een spectaculair bestand aan grote steuren rond. De grootste steur die tot nu toe werd gevangen was maar liefst 2.25 meter!"
Steuren een vis die in rivieren hoort te zwemmen met een open verbinding naar zee en dan in een putje gooien...ik kan er niet bij hoor.
Daarnaast dit:
"Tevens liggen er, voor de visser die liever wat meer comfort heeft, voor de zuidoever zes stekken van 100 meter breed met drijvende vlonders met daarop elk één vissershut. Deze vissershutten beschikken onder andere over twee stapelbedden, een slaapbank, eettafel, TV en toilet, airco en ga zo maar door. Voor het ultieme avonturengevoel zijn ze alleen per boot te bereiken!"
Ik denk dat ik een andere hobby beoefen dan sommige maar dit is toch het ultieme idee van geen avontuur? Een huisje met airco en een wc....
Iedereen moet lekker zijn eigen ding doen hoor maar ik vind het wel steeds aparter worden.
Gelukkig gaan er steeds meer mensen "vissen" op dit soort wateren en blijft het bij onze open water systemen steeds rustiger