is dit een leuk alternatief voor een betaalwater??

Forumregels
Huisregel 1e. Beheerders en moderatoren staan kritisch tegenover betaalwater. Dit is gericht tegen de commerciële uitbating van karperbestanden en niet tegen karpervissers die op deze wateren vissen of willen vissen, dan wel ervaringen of foto's van hun vangst willen delen. Om dit laatste mogelijk te maken is hiervoor een apart forum ingericht, waarin zowel positieve als negatieve ervaringen kunnen worden uitgewisseld. Daarbij gelden wel de huisregels van dit board. Uitingen die uitgelegd kunnen worden als een rechtstreekse bevordering van een betaalwater als gevolg van een belang bij dat water worden verwijderd. Bespreking van betaalwater in andere forums van Carpboard is niet toegestaan.
Plaats reactie
barry stevens
Berichten: 864
Lid geworden op: 17-07-2005 01:37
Locatie: amsterdam

12-10-2010 19:19

tijdens de vele vrije tijd tijdens het karpervissen las ik geloof ik de spiegel met daarin een stuk over bootvissen in frankrijk op een rivier,dit stuk heb ik zeer gefascineerd zitten lezen,het trekt me enorm,eerlijk gezegd heb ik nooit op een betaalwater gezeten (lac du der wel,maar zie dat toch anders),nu ging ik naar de hengelsportzaak en deed me relaas over het bootvissen en iemand vertelde me dat piet vogel plannen heeft dit te bewerkstelligen in frankrijk.....nu ga ik al een jaar of 12 naar frankrijk,maar riviervissen is totaal nieuw voor me en het bootvissen enigszins ook,als je daar naartoe zou gaan en een boot en alles zou al klaar liggen is dat toch zeer handig en dan nog tips van iemand die al geruime tijd ervaring heeft in frankrijk,lijkt me een inkoppertje.....denk dat ik zelf dus nooit zoeen initiatief zou nemen,maar hiermee komt deze stap toch wel dichterbij,las ook dat je een verzorgde trip kon boeken naar Etang du stock,ook een water wat op mijn verlanglijstje stond,het is mij nu al 3 keer gebeurt dat ik ging rijden en dagen verspeelde omdat alles bezet was etc.....op een rivier is natuurlijk altijd plek.....wat vinden jullie van dit initiatief???

nu heb ik zelf een gezin en vissen combineren met je gezin wil ik ook wel is proberen....zoeen gite ziet er wel leuk uit.

voor jonge vissers en de wat minder ervaren visser is dit natuurlijk helemaal top lijkt me...maar denk er ook over na om een boottrippie te nemen...het is natuurlijk heel mysterieus zoeen river de Lot,want er zitten natuurlijk maagdelijke vissen,ik ben helemaal excited voor volgend jaar.

http://www.rigsolutions.nl is alles te lezen en word ook om een mening gevraagd.

gr barry
www.castmarine.nl

alles voor de karpervisser op het gebied van elektromotoren/accus/laders/rubberboten/buitenboordmotoren etc
Ronnie groenensteijn
Berichten: 134
Lid geworden op: 26-09-2009 09:07

13-10-2010 17:07

Ik zou een amsterdamse taxi nemen die kant op barry :D
Thuis vang je niks !
sander kunst
Berichten: 2002
Lid geworden op: 07-10-2009 18:56
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

13-10-2010 19:02

Ben jij niet ,ben jij niet /////// toevallig barry topper ?????
Gebruikersavatar
ferenc van de vorstenbosc
Berichten: 3043
Lid geworden op: 17-05-2003 02:00
Locatie: lisse
Contacteer:

13-10-2010 19:53

Nee gelukkig is ie dat niet :lol:
barry stevens
Berichten: 864
Lid geworden op: 17-07-2005 01:37
Locatie: amsterdam

13-10-2010 21:15

nee man....barry paard is me bijnaam,maar ferenc zegt wel altijd dat ik een topper ben :roll: toch le farrance....
www.castmarine.nl

alles voor de karpervisser op het gebied van elektromotoren/accus/laders/rubberboten/buitenboordmotoren etc
Gebruikersavatar
ferenc van de vorstenbosc
Berichten: 3043
Lid geworden op: 17-05-2003 02:00
Locatie: lisse
Contacteer:

14-10-2010 09:27

Zodra ik me lading gelost heb in dat geile bekkie van je...
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

14-10-2010 12:28

Nu begrijp ik waarom je vroeg of ik een keertje mee ging spodden....

Naaaaah.. Bah..

En voerballen zullen ook wel heel andere ballen zijn.. =D
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Gebruikersavatar
ferenc van de vorstenbosc
Berichten: 3043
Lid geworden op: 17-05-2003 02:00
Locatie: lisse
Contacteer:

14-10-2010 20:43

en dat is ook geen spodmix die er in je nek druppelt :lol:
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

15-10-2010 07:05

White Seed Mix Liquid Booster dan?
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
K. van den Herik

15-10-2010 08:02

itser dan?
Plaats reactie