castway lake 1

Forumregels
Huisregel 1e. Beheerders en moderatoren staan kritisch tegenover betaalwater. Dit is gericht tegen de commerciële uitbating van karperbestanden en niet tegen karpervissers die op deze wateren vissen of willen vissen, dan wel ervaringen of foto's van hun vangst willen delen. Om dit laatste mogelijk te maken is hiervoor een apart forum ingericht, waarin zowel positieve als negatieve ervaringen kunnen worden uitgewisseld. Daarbij gelden wel de huisregels van dit board. Uitingen die uitgelegd kunnen worden als een rechtstreekse bevordering van een betaalwater als gevolg van een belang bij dat water worden verwijderd. Bespreking van betaalwater in andere forums van Carpboard is niet toegestaan.
Plaats reactie
rutger hinrichs
Berichten: 37
Lid geworden op: 01-04-2008 17:04
Locatie: haarlem

10-10-2010 16:46

goeie dag ik vroeg mij af of iemand ervaring heeft op dit meer
omdat ik hier een weekje wil vissen samen met me meissie
bvd rutger
beter een vriend aan je hand
dan tien in de krant
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

10-10-2010 17:13

Ik zou als ik jou was even goed navragen wat de bedoeling is met het aas. Bekenden van mij wilden naar CAL 2 en daar moesten ze dus van te voren boilies bestellen. Eigen aas bleek, in tegenstelling wat de site van SKV zei, niet toegestaan.

Reden om af te blazen, straks komen ze nog voor je uitvaren omdat je anders op potentieel gevaarlijke stekken vist en willen ze drillen om het zo goed mogelijk af te laten kopen.

Informeer dus goed als je hiermee problemen zou hebben..
rutger hinrichs
Berichten: 37
Lid geworden op: 01-04-2008 17:04
Locatie: haarlem

10-10-2010 19:15

ja ik las dat je eigen boilies toegestaan zijn
dit is in mijn ogen juist iets waarmee je jezelf kan onderscheiden
maar er staat dat hij de regels aan kan passen en dat je dat dan ook moet doen
beetje vreemd idd konden ze niet stiekem met hun eigen aas vissen
bedankt voor je reactie groetjes
beter een vriend aan je hand
dan tien in de krant
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

10-10-2010 19:48

Jij las op de site. Zou ze maar even direct contacteren daarover. Voorkomt een tas met waardevole overbodige freezers..

Stiekeme dingen doen? Daar ga je toch juist niet voor naar een betaalwater? Daar ga je heen voor een ontspannen vakantie zeg maar. Geen gedoe. DAar kies je een BTW voor ;)

Groet
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
rutger hinrichs
Berichten: 37
Lid geworden op: 01-04-2008 17:04
Locatie: haarlem

11-10-2010 17:00

ja dat stiekem doen heeft niet mijn voorkeur
maar als je 35 a 40 kilo bollen weg kan gooien omdat ze een week liggen te ondooien is ook weer zo iets maar ik ga ze wel even bellen en dan weet ik meer
laat het wel even weten gr
beter een vriend aan je hand
dan tien in de krant
Plaats reactie