vangsten two eiland lake

Forumregels
Huisregel 1e. Beheerders en moderatoren staan kritisch tegenover betaalwater. Dit is gericht tegen de commerciële uitbating van karperbestanden en niet tegen karpervissers die op deze wateren vissen of willen vissen, dan wel ervaringen of foto's van hun vangst willen delen. Om dit laatste mogelijk te maken is hiervoor een apart forum ingericht, waarin zowel positieve als negatieve ervaringen kunnen worden uitgewisseld. Daarbij gelden wel de huisregels van dit board. Uitingen die uitgelegd kunnen worden als een rechtstreekse bevordering van een betaalwater als gevolg van een belang bij dat water worden verwijderd. Bespreking van betaalwater in andere forums van Carpboard is niet toegestaan.
Plaats reactie
danny lok
Berichten: 76
Lid geworden op: 09-01-2010 16:34

13-05-2010 17:37

hier een nieuwe topic zodat mensen die echt op 2 eiland lake zijn geweest of willen gaan kunnen zien wat er gevangen is
danny lok
Berichten: 76
Lid geworden op: 09-01-2010 16:34

13-05-2010 17:40

wij zijn geweest van 7-5 t/m 10-5 8 man sterk

stek 1-2 2 brasems
stek 4 1 brasem
stek 17 1 brasem em 1 kroeskarper


totaal 24 hengels 1 karper
met de duurste karperspullen vissen , wil niet zeggen dat je meer vangt
danny lok
Berichten: 76
Lid geworden op: 09-01-2010 16:34

13-05-2010 17:44

sorry vergeten te zeggen helaas geen foto :cry: :cry:
met de duurste karperspullen vissen , wil niet zeggen dat je meer vangt
Edwin Wouters
Berichten: 286
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Noord-Holland

13-05-2010 23:55

Ben er 2 jaar terug geweest.
Toen was er echt niets aan accomodatie (maar dat was ons bekend) en er waren echt geen wegen (maar dat was ons ook bekend).
Met zijn 2en (mn vriendin en ik) 16 aanbeten. 2 vissen gelost, 2 zeelten en (dus) 12 karpers in 5 dagen.
Er zaten toen fransen te vissen (over het hele water) met 8 man. 0 vis.
Verder zat er een koppel uit Wassenaar e.o. en die hadden in 4 dagen ook 5 vissen.
Van alle anderen die er zaten hadden 0 tot 2 vissen.
Ik heb er nog een artikeltje over geschreven in de Karper (van Vipmedia) dat ik blij was met mn onderwatercamera.
Geen makkelijk water maar wel een water waar ik verliefd op ben geworden. Wilde natuurlijke sfeer. Wij vingen allemaal sterke, gave vissen.
Vis kwam voornamelijk op fluo's. Na een dril weer met de boot het water op om de lijn uit te varen en toen we wilden bijvoeren zagen we meer dan de helft nog liggen. Vis gewoon direct naar de fluo's uit nieuwsgierigheid. Veel, heel veel natuurlijk voedsel.
Hele scholen vis zien zonnen. Scholen van meer dan 40 vissen per school. Maar ja, tis groot water. Het is geen bomvolle put. En zelfs dan (ik las ergens iets over Etang 5 waar weet ik veel hoeveel ton in was uitgezet?). Ook daar werden hele weken visloos doorgebracht.
Daarom heet het vissen. Anders hadden ze de hobby wel "vangen" genoemd.
Ik heb toen ook in het vangstboekje van één van die Fransen mogen kijken wat zij (als groepje) de laatste 5 jaar hadden gevangen. Loog er toch echt niet om. En dat terwijl ze toen ook gewoon zaten te blanken.
Ik wens iedereen veel succes op dit water. En ja, ik ben bevooroordeeld.
mvg,
edwin
Het leven is mooi, je moet het alleen WILLEN zien.
danny lok
Berichten: 76
Lid geworden op: 09-01-2010 16:34

06-09-2011 21:15

zo te zien is het er aardig leeg :( :(
met de duurste karperspullen vissen , wil niet zeggen dat je meer vangt
Plaats reactie