Succes Paul, het zal voor mij wel begin april worden voordat ik weer eens aan vissen toe kom. Hier op de Lek is de eerste al wel gevangen, op 27 januari. Erg vroeg trouwens, maar de watertemp was toen al 8 graden en dan kan het wel.
Groet, Kees
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.
oke vooruit dan maar weer pwaaeefff!!!!!!!!!!!komende week effe me vriezer volproppen met 100 kilo bollen! hebben jullie mij gemist??? ik jullie wel hoor schateboutjes van me!! hihi mvg.henry (de gekste) stotijn!!
hey roos laat die ruben maar lullen hoor hij vroeg mij namelijk een keer of ik van zijn sterretje een rondje wilde maken maar daar begin ik natuurlijk niet aan!!! hihihi
hahahahahihihi oohh yeah ja mooi he lex misschien kom ik vrijdag ook wel effe kijken in regio utrecht al heb ik de presentatie al in zeeland gezien kom ik gewoon effe voor t sfeertje!!!
Dag heren ik vis al een aantal jaren op veel wateren die in verbinding staan met de ijssel of met hoog water in verbinding staan. Dit jaar wil ik me meer op de rivier zelf gaan richten. Zijn er al heren die begonnen zijn dit jaar en misschien al enige actie hebben gehad? Op de afgesloten waten waar ik dit jaar ben begonnen was de vis al behoorlijk actief.