Vannacht piepte het op een gegeven moment niet meer, maar floot het...

Martijn Buijl schreef:He Zwagertje Kik,
Als je nog zin hebt 1 dagje mee te gaan volgende week op mijn nieuwe stekkie laat het dan ff weten. Ligt nu over 2 weken al 40 kg mais in.
Als dat geen windes trekken wordt! En toch hoop ik op een beer.
Kees van der Voorden schreef:Martijn Buijl schreef:He Zwagertje Kik,
Als je nog zin hebt 1 dagje mee te gaan volgende week op mijn nieuwe stekkie laat het dan ff weten. Ligt nu over 2 weken al 40 kg mais in.
Als dat geen windes trekken wordt! En toch hoop ik op een beer.
Slimme zet Martijn. Die jongen met dat haar alle windes weg laten vangen.
stephan kerger schreef:Zoo...Kees,
Die uitzetspiegels worden snel groot!!!!Of kwam er een groothoek bij aan de pas????
Grapje..
![]()
pascal kik schreef:Hans,
Je weet toch hoe het gaat. Mooie verhalen over die rivier komen hoop vissers op af. Sommige vallen met de neus in de boter en het enige wat ze vinden is narigheid. Andere daarentegen hebben een keer geluk en vangen een visje (of een dikke vette veelvraat). Na tijdje vissen ervaren ze de narigheid en zijn ze weer opgerot.
Laat ze maar komen hoor. Welkom zijn ze niet eigenlijk.. In de tijd dat zij lekker hier zitten zul je mij niet zien. Heb de laatste tijd al weer enkele nieuwe gezichten gezien. Ze loeren gewoon en als je keer pech hebt zitten ze er ineens.
Groeten,
Pascal ut haar (Die geen drol vangt en nee het is geen leugen! die stink boilies van andere vissers op 'mn stek')
De Ge.....
Elke keer lees ik van die klaagzangen over nieuwe vissers op de rivier (ik ben dit jaar ook zo'n nieuweling ). Weet je wat ik me dan afvraag? Was jij ooit ook niet voor het eerst op de rivier en zat je misschien ook wel perongeluk op een stekkie van iemand anders.
Dat er nieuwe vissers komen is niks aan te doen en je moet er niet over zeuren ook! Ooit hoorde je zelf ook bij die 'irritante nieuwelingen'.
pascal kik schreef:
Maar ik ga weer ff met de pen eropuit want de polder schreeuwt naar me..
Groetsels,
Pascal