Discussie: Rot@ry 10 Januari 2006: Riviervissen

Plaats reactie
Lexus Cuyten
Berichten: 3083
Lid geworden op: 03-04-2003 02:00
Locatie: Barendrecht - Carnisselande

26-08-2006 15:14

HAHAHA :lol:
Als je er maar vertrouwen in hebt.
Gebruikersavatar
roos paul
Berichten: 382
Lid geworden op: 13-12-2003 01:00
Locatie: Brakel
Contacteer:

26-08-2006 16:19

tjonge tjonge,wat een beleving :lol: :lol:


paul
hou het netjes aan de waterkant!!
Gebruikersavatar
Maarten Eldering
Berichten: 132
Lid geworden op: 02-08-2003 02:00

26-08-2006 16:29

Geniaal Henry :lol:

Maar ff wat anders, wordt er de laatste tijd nog wat gevangen op de rivier? Ik vis zelf dan wel niet op de rivier maar ik lees dit topic altijd ff en ben altijd erg benieuwd naar de vangsten etc.
Enjoy..............just being there
Ruud de Blom
Berichten: 73
Lid geworden op: 06-04-2003 02:00
Locatie: rotterdam

26-08-2006 17:16

He Hen! hebbie je PB nou al bekeken? Groetjes uit Blijdorp.
Gebruikersavatar
stephan kerger
Berichten: 341
Lid geworden op: 08-11-2005 17:13
Locatie: O-bl

26-08-2006 17:40

Nou,

Als ik iets al jong en hard geleerd heb is het wel om niet met oom agent te sollen. Gewoon lekker netjes vissen en je papieren pico bello in orde overhandigen. Daar heb ik de laatste jaren al veel meer mee bereikt dan zoals vroeger tegen hun haren in te strijken.
Alleen op plekken waar ik vrijwel zeker weet dat ik geen controle krijg, vis ik nog wel eens met 3 of 4 hengels, maar ook daar ben ik vrijwel helemaal vanaf gestapt. Ik geloof ook niet echt dat ik er minder karper door ben gaan vangen(daar ik al bijna niks vang), maar heb wel de winde aanbeten weten te halveren door netjes met 2 stokken te vissen.

MVG,

Kerger!!!
Laatst gewijzigd door stephan kerger op 26-08-2006 17:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Vissen is een religie, geen hobby!
Gebruikersavatar
stephan kerger
Berichten: 341
Lid geworden op: 08-11-2005 17:13
Locatie: O-bl

26-08-2006 17:41

Hen denkt nog steeds dat PB alleen een merk is.

MVG,

Kerger!!!
Vissen is een religie, geen hobby!
Ruud de Blom
Berichten: 73
Lid geworden op: 06-04-2003 02:00
Locatie: rotterdam

26-08-2006 18:16

Hoi Stephan, is er dan niemand die hem dat eens uit kan leggen? of is dit vergeefse moeite. En inderdaad controleurs houdt men beter te vriend. Maar ja sommige eigenheimers zou ik toch liever achter het behang plakken en dan niet een behangetje van de Gamma.
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

26-08-2006 18:29

Boudewijn, Henry en Stephan: wat ik niet begrijp is dat als die gasten er zo op gebrand waren of zijn om een PV voor 3 hengels uit te schrijven zij nooit een PV voor jullie tentje of oval hebben geschreven? Dat is immers toch veel simpeler? En ...altijd raak!!!
Gebruikersavatar
Wouter Vennekens
Berichten: 804
Lid geworden op: 25-02-2002 01:00
Locatie: As (B)

26-08-2006 19:40

Ik vind deze topic dikwijls grappiger dan de "To The Bone!!!"-topic :D

Na m'n herexamens ga ik ook nog eens wat langs de rivier zitten en windes vangen!
Ik kijk er al naar uit hehe.
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

26-08-2006 20:21

Hehehe...pfffffffffff wil je me nooit meer zo laten lachen Henry, want ik bleef er bijna in! Goed man, een maat van me weet ook dat de veldpolitie niet zo blij was toen hij vertelde dat de andere 2 hengels van zijn zoontje waren. Die zat ook met 4 stokken op de rivier en ze dachten dat ze hem te pakken hadden, maar nee dus. "Ik krijg hier een nare smaak van in m'n mond meneer Dekker." zei de ene tegen hem. Nou, ik zou er gewoon smakelijk om moeten lachen! Maar zelf vis ik ook altijd met 2 stokken en ik heb niet het idee dat ik er minder door zou vangen. Wel gooi ik er heel af en toe een derde bij als er een zoonlief meegaat, maar lang niet altijd, het moet wel zin hebben, bijv een totaal ander aas of afwijkende plek.

Maar inderdaad, hij had je zo voor je plu of tent kunnen pakken, tenzij het gedoogd wordt. In de regio waar ik werk wordt er niet zo moeilijk over tenten gedaan, vooral niet als je gewoon serieus aan het vissen bent.

En zo fanatiek als bij Boudewijn... ik hoop dat ze altijd zo gedreven hun werk doen, ook als er echte boeven gevangen moeten worden.
Ze kunnen je trouwens bij recidive wel een hogere boete geven, maar dat bepaalt dan de Officier van Justitie. 650 euri is me nogal wat, ik weet niet waar hij dat bedrag vandaan heeft.

Zo, ik had trouwens gisteren gewoon een blank, terwijl ik op meerdere vissen had gehoopt. Het kan verkeren...
Ga eerst maar weer eens met m'n voerschep staan smijten, op de targetstek.

Ajuus!
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Gebruikersavatar
stephan kerger
Berichten: 341
Lid geworden op: 08-11-2005 17:13
Locatie: O-bl

26-08-2006 21:58

Aart,

Je heb helemaal gelijk, daarom geef ik die agenten ook geen reden om moeilijk te gaan doen. Uiteidelijk heb je alleen jezelf ermee, daar je niet meer lekker rustig aan de waterkant kan zitten zonder elke keer om te kijken of meneer agent ff een bakkie komt doen. Overigens zitten er ook bij die zonder aanleiding moeilijk gaan doen.

12 jaar geleden, toen ik nog echt een broekie was, zat ik hier op ons thuiswater en werd midden in de nacht gecontroleerd door zo'n geblondeerde fitness-**** in een blauw pakkie, die vond dat ik 2 hengels teveel had staan. Dit werd overigens altijd hier gedoogd, maar ik wist dat ik fout zat. Deze agent vroeg mij mee te gaan naar zijn busje, zodat hij op zijn gemak een geel papiertje kon invullen met mijn gegevens. Uiteraard antwoordde ik met nee, daar dat busje 200 meter verderop stond en ik geen zicht meer op mijn spullen zou hebben. Dit vond hij dus geen reden en ik werd letterlijk met een of andere greep naar het busje gesleurd en ik ging redelijk tekeer. Pech, 110 gulden weg en ik voelde mij toch wel een beetje vernederd door de agent.

De week daarop zat ik weer lekker aan de waterkant, uiteraard netjes met 2 stokken, toen mijn nachtrust wederom abrupt verstoord werd. Je raadt al wie er voor me stond. Juist dezelfde geblondeerde ****. Deze vond dat hij de week ervoor niet genoeg ellende bezorgt had en vertelde me dat ik buiten het nachtvisseizoen zat te vissen. Van binnen ontplofte ik, had die dat vorige week niet kunnen vertellen, maar ik liep netjes zonder te klagen mee met meneer agent naar zijn busje. Die keer heeft hij er minder lol van kunnen beleven, behalve dan dat hij een 13 jarige midden in de nacht zijn spullen op laat ruimen en hem op de fiets naar huis stuurt met een nieuw geel briefje van 60 gulden.
Je kan wel begrijpen hoe mijn moeder reageerde toen ik midden in de nacht thuis kwam.

Al met al durfde ik niet meer naar de waterkant te gaan en zat ik met een lastenpost van 170 gulden die ik natuurlijk in geen 170 jaar kon betalen van mijn zakgeld van 5 gulden.

Zo.....dat is er ook weer uit :roll:


Wouter,

Fijn om te lezen dat je deze topic waardeer. Er zijn anderen die daar anders over denken, zoals je wel eens gelezen heb.


Kees,

Ik ben net terug van het "smijten". Alweer de hele week in de weer met emmers en droogzakken. Je krijgt me er ook een partij lamme klauwen van, vooral als je een paar kilo's particles wat verder uit de kant wil krijgen. Toch is die schep beter dan een katapult!!! :wink:

MVG,

Kerger!!!
Vissen is een religie, geen hobby!
henry stotijn
Berichten: 1127
Lid geworden op: 02-02-2006 21:50

26-08-2006 23:05

nou gedragen jullie je maar netjes ze kunnen van mij verbranden die asbakken ik moet zeggen ik vis nu ook meestal met 2 poken maar verleden week zondagochtend kwam er weer een zodiac langs van de rivierpolitie .
ze vaarden nog net niet me lijnen eraf met een bloedvaart he en ze kijken niet eens naar je bloedhonden zijn het.
van mij ken de politie lekkuh de ......krygen dat was vroeger al zo dat is nu zo en dat zal altijd zo blijven!!!!!!!!!!!!!!! en uhh zogenaamde jan de boer ik heb me pb al lang gelezen hoor maar ook verwyderd aangezien dat jij vertelde dat je een nepnaam heb nu omdat je beroepscrimineel bent geworden.
je bent een oude vismaat van me ik vondt dit juist zo leuk weer van je te horen maar wat moet ik hiermee aangezien ik geen crimi bent en een vroyw met 2 kinderen hebt ga ik hier effe niet op in of was dat een grap ofzo groeten de gekste.
........de zoveelstebaits
henry stotijn
Berichten: 1127
Lid geworden op: 02-02-2006 21:50

26-08-2006 23:08

en steef inderdaad pb products de gekste hoppa.
........de zoveelstebaits
henry stotijn
Berichten: 1127
Lid geworden op: 02-02-2006 21:50

26-08-2006 23:11

en jan de boer weet jij nog wel wie echt jan den boer heet ook dat vindt ik een beetje griezelig en vreemd en toevallig.hoi gr.en trouwens jan de boer wat je in dat pb tje had gezegd over de devel ik had verleden jaar nov. nog 32pond daarzo leuk hoor.gr.hen
........de zoveelstebaits
henry stotijn
Berichten: 1127
Lid geworden op: 02-02-2006 21:50

26-08-2006 23:13

maar eens op de rivier begonnen dan schyt je op elk putje en de rivier neemt je in z,n macht (NIET UIT TE LEGGEN SORRY).
........de zoveelstebaits
Ruud de Blom
Berichten: 73
Lid geworden op: 06-04-2003 02:00
Locatie: rotterdam

26-08-2006 23:23

Hoi Hen, ik zal het e.e.a. even uitleggen. Mijn vismaat (vriendin) heet de Boer. Aangezien deze komputer op haar adres draait en het e-mailadres dus ook kon ik niet om de boer heen. Anders staat op het forum Ruud de Blom en bij Emails en andere de Boer. dit schepte verwarring vandaar deze situatie. Ik zou nu ik bij mijn vriendin woon zowat de naam in de blom willen veranderen. Echter dit is niet mogelijk omdat het forum een emailadres eist bij wijziging. Als ik dan, kan niet anders dan de boer intik dan geeft deze aan bestaat al kan niet gewijzigd worden. Snappie! Ik ben dus Ruud voor zover u het nog niet doorhad Palingoog (bewijs). Zo dus jij gaat in die Devel vissen. Weet je wat de Gemeente daar nu weer verzonnen heeft om mij ea buiten de deur te houden?
Gebruikersavatar
stephan kerger
Berichten: 341
Lid geworden op: 08-11-2005 17:13
Locatie: O-bl

26-08-2006 23:47

Het bespreken van pissloten gebeurt op de rest van het forum en niet hier :lol:

MVG,

Kerger!!!
Vissen is een religie, geen hobby!
henry stotijn
Berichten: 1127
Lid geworden op: 02-02-2006 21:50

27-08-2006 11:01

duidelijke taal kerguh!!!!!!!!!!!!!!
beter een 20ponds rivierkarper in de hand,dan een putjesveertiger uit de rest van het land!hahahahihihaha hoe verzin ik t he daarom noemen ze me nou de gekste ik heb gewoon brain damage.
........de zoveelstebaits
henry stotijn
Berichten: 1127
Lid geworden op: 02-02-2006 21:50

27-08-2006 11:28

hey aart lokhorst alles goed?
aart tenten zijn hier inderdaad ook verboden maar oval plu mag wel .
maar ik neem aan dat jij wel weet welke rivieren wij hier bevissen of bbeter gezegd bevoorraden met boillies a
.
als hier in het voorjaar of najaar altyd onder je plu moet zitten dus ook bij zw.8 dan ga je het niet volhouden.
en dat is nu het mooie met dat weer komen ze echt de auto niet uit de politie.
dus we kunnen best wel vaak met tent zitten.
........de zoveelstebaits
Gebruikersavatar
Ruud Visser
Berichten: 2987
Lid geworden op: 16-11-2003 01:00
Locatie: Mokum
Contacteer:

27-08-2006 12:09

henry stotijn schreef:duidelijke taal kerguh!!!!!!!!!!!!!!
beter een 20ponds rivierkarper in de hand,dan een putjesveertiger uit de rest van het land!hahahahihihaha hoe verzin ik t he daarom noemen ze me nou de gekste ik heb gewoon brain damage.



En het Ijsselmeer maar een putje noemen..


Aardige kerel ben jij zeg :lol:



Met een vriendelijke groet,


Een niet zo gekke roet
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

27-08-2006 12:11

Haha, toch een aardig putterig sfeertje hier onderhand. :D

Groet, Kees
henry stotijn
Berichten: 1127
Lid geworden op: 02-02-2006 21:50

27-08-2006 12:44

o ja frankie van amerongen nogmaals bedankt he en uh in rysoord krijg ie nog een biertje van me ook .
hoeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii bik bik pweaffffffffffffprrrrrrrrrrr gaaaaaaannnnnn als een beest!!!!!!!!!!!!!!!!gr. hen.
........de zoveelstebaits
Frank van Amerongen
Berichten: 2768
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Heinekenoord en een beetje Tilburg

27-08-2006 16:46

Henri, de gekste!

Ik heb er mijn nieuwste ZeepFlavour in gedaan, ben benieuwd naar je resultaten met deze killer!

Binnenkort volgt er een shirtje jouw kant op.

Dé Gekste Baits... ? :-)

Gr. Frank
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

27-08-2006 18:29

Henry, een oval of plu mag ook niet, maar wordt gedoogd. Maar...als jij zulke taal blijft uitslaan zou dat gedogen ook wel eens afgelopen kunnen zijn.
Lexus Cuyten
Berichten: 3083
Lid geworden op: 03-04-2003 02:00
Locatie: Barendrecht - Carnisselande

27-08-2006 20:16

Pfweap ... Pfweap Pfweap!
Als je er maar vertrouwen in hebt.