Relax Hen de ik kom je bier vanavond wel ff opzuipen men,
Vandaag of morgen beland je nog in delta of krijg je het aan je hart!!! Accepteren is wat je moet leren!!! Dit is mijn wijze spreuk, maar vergezeld met; Stilstaan is achteruitgang.
Wat Kerger hiermee bedoelt is dat je op zijn tijd een vis verspeeld, meestal net op het meest vervelendste moment of meerdere keren achter elkaar. Accepteer dat!!
Gebeurt het te vaak......doe een aanpassing of denk er over na wat het zou kunnen zijn. Kom jij bij golven uit....prima.....voor mijn gevoel dril ik ook liever op een biljartlaken en weinig wind.
Ik zelf vis gewoon met een standaard LA, maar doe de lengte nog regelmatig aanpassen, net als de haakgrootte en de hairlengte. Voorbeeld van dit jaar is dat ik op een (voor mij) prima gemiddelde uitkwam qua vangsten ten opzichte van runs en twee weken terug op een nachtje 7 runs krijg, waarvan 3 keiharde lossers. Eéntje direct na de run en 2 na enkele minuten. Ligt dit dan aan mijn onderlijn? Waarschijnlijk wel ondanks dat hier niks aan veranderd was. Denk dat Kees vd V.(De op-1-na gekste) dan toch wel een stuk in de buurt komt. Of dit van toepassing op jou individuele losser van van het weekend is. Ik denk het niet, het een losser. Ff op je tanden bijten en doorgaan!!
Waar heb JIJ de verschillen gevonden in de jarenlange viservaring? Denk dat jij meer antwoorden heb dan mij. Doe er iets mee en val ons er niet mee lastig!! (Grapje

)
MVG,
Kerger!!!
(ps: Niemand hier op het forum haakt 100% voor 100%!!!)