Hé John,
Alles goed met jou?
Misschien moet je Kees vd V. eens bellen, die brengt elk jaar aan het begin van het seizoen een nieuw laagje bladgoud aan op zijn kopje en bij hem werkt dat
Maar ff serieus. Zo zie je dat je ook met geluk en ongeluk te maken heb met het rivier vissen. Als ik naar mezelf kijk heb ik er altijd veel tijd en energie in moeten steken om uiteindelijk een paar vissen op de kant te krijgen. Zo heb ik in 2002 echt elke vrije minuut in het voorjaar aan het water gezeten en er zelfs mijn boilies gedeeltelijk gedraait. Dit was (naar mijn gevoel) gewoon een vorm van afdwingen. Natuurlijk wist ik ook wel dat dit mogelijk moest zijn.
Het jaar (2003) daarop ben ik wat meerdere stekken gaan bevissen, wat geen succes bleek te zijn. Dat leverde me in zo'n 25 nachten 2 vissen op van 10 pond. Toen ben ik ook afgehaakt en ben ik mijn seizoen op binnenmater af gaan maken.
Nu heb ik niet zoveel mogelijkheden als jij heb, maar als ik jou was zou ik lekker doorgaan totdat je weer vindt waarmee je begonnen was. Je weet dat het kan
Als je niet zeker weet of je op de vis zit, zou ik altijd tijd steken in het voorvoeren. Zodra ik dit niet goed genoeg onderhield dan dropte mijn aanbeten meteen.
Soms komt het aanwaaien en soms steek je alles erin en levert het niks op. Dat is rivier visserij; Frustraties met dan weer eens een bekroning!!
MVG,
Kerger!!!