Even voorstellen .....

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Peter Wolters
Berichten: 8
Lid geworden op: 28-05-2017 03:43

28-05-2017 04:29

Hallo allemaal,

Mijn naam is Peter Wolters, 45 jaar en woonachtig in Nieuwe-Tonge op Goeree-Overflakkee. Hier woon ik pas sinds Januarie dit jaar.

De laatste 15 jaar heb ik in Azie gewoond, mijn laatste karper die ik heb gevangen is alweer 17 jaar geleden!

Na een bezoek aan Carp Zwolle was ik alweer helemaal gebeten door het karpervissen. Op de beurs heb ik gelijk 3 sets gekocht en ander klein material om gelijk aan de slag te kunnen.

Voorlopig heb ik nog maar 2 sessies gevist, beide blanks. Geen wonder, want dit was in Maart met nog koude watertemperaturen.

Ik vind het prachtig om zelf te gaan spotten en op deze manier de stekken te vinden. Vooral de combinatie van vissen en kamperen vindt ik erg rustgevend en is een mooie afwisseling ten opzichte van het werk als zeevarende.

Het Zuiderdiep bij de buitenhaven Stellendam is mijn eeerste water waar ik weer ga proberen. Geen groot bestand, beetje dressuur geloof ik, maar ik hou wel van groot water en een uitdaging.

Als laatste wil ik zeggen .... tjeetje, wat is er veel veranderd kwa uitrusting w.b.t. het karpervissen sinds 20 jaar ..... ben nog alle nieuwe termen aan het leren .... wafters, snowmans, dat hadden we 20 jaar geleden niet :lol:

Voorlopig heb ik nog veel plezier aan het doorlezen van het forum hier. Goede vangsten en tot ziens aan de waterkant!
"I've got OCD ....... Obsessive Carp Disorder"
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

08-06-2017 19:58

Welkom op CarpBoard en vis ze zou ik zeggen. Dan komt vangen vanzelf.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

09-06-2017 09:09

Welkom !
Gebruikersavatar
jannes hooijer
Berichten: 450
Lid geworden op: 13-02-2008 19:28

09-06-2017 13:29

welkom peter
carp greats jannes


carp fishing a way of live
Plaats reactie