Gegroet !

Plaats reactie
Wout Hoogervorst
Berichten: 1
Lid geworden op: 08-05-2017 12:39

08-05-2017 13:08

Hoi,

Ik zal mijnzelf even voorstellen als nieuw forumlid van carpboard.
Ben een jongen van 30 jaar oud/jong
Woon in omgeving van Roosendaal (tegen de grens van belgie) en ben me de laatst weer meer gaan intresseren in het karpervissen.
Ik doe dit al langer ong vanaf mijn 14e levensjaar en doe vissen vanaf mijn 6e maar ben de laatste paar jaar meer actief geweest op roofvis, in de gesloten seizoenen wilde ik dan wel eens de penhengel pakken of met drijvend aas een karpertje vangen in de wat kleinere wateren. nu wil ik mezelf meer gaan specializeren in het zinkend op karper vissen dit heb ik jongere levensjaren (16 t/m 21e) ook wel veel gedaan maar nooit echt in verdiepd, dit was vooral nachtvissen voor de fun en was leuk als je wat ving.
Ik zal vooral veel korte sessies gaan vissen in de vroege morgen of richting de nacht dit jaar en enkele nachten/dagen op een gemiddeld groot water waarschijnlijk hier in de buurt of omstreken of wat verderweg als daar mooi water te vinden is.

Natuurlijk blijf ik ook stalkend vissen en af en toe ook nog op roofvis vissen maar dit is meer als ik paar uurtjes over heb hier en daar.
Ik zal dan ook vooral actief lezen om mijn kennis te vergroten en niet te veel posten.

Groeten !
Wout
Plaats reactie