Hallo luitjes !

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

25-02-2017 13:30

Bonjour !!

De meesten kennen mij hier op het kwo wel een beetje, echter ben ik sinds vandaag een moderator geworden 8)

Ik ben Ricardo Koster, de mensen in mijn directe omgeving korten mijn naam altijd af in Rik of Rico, vandaar mijn naam Rik op het kwo.

Ik woon samen met mijn vriendin in Capelle aan Den ijssel, en als hobby's heb ik fotografie en vissen.

Mijn visserij is zeer divers, ik vis op elk type water, en doe dat zowel statisch als struinend met de pen hengel, echter ligt mijn hart aan de rivieren.
Want niets is zo machtig als een rivier te trotseren !

Nu ik als moderator hier op het forum aanwezig ben, heb ik de taak om mensen aan te spreken op wangedrag, sommige forums op te schonen, en in extreme gevallen mensen te verwijderen van het forum, dit zal ten alle tijden in overleg zijn met de andere admins !

Jaren geleden heb ik mij hier aangemeld, en ben ik altijd vrij actief geweest op het forum, en nu nog steeds :lol:
Mijn insteek is niet om de boeman uit te gaan lopen hangen, maar om een ieder hier een plezierige tijd te laten beleven.
Ik blijf ook nu in mijn rol als moderator een actieve member, en ik zal dus ook gewoon net als vroeger actief deel blijven nemen aan dit forum. Hierbij wens ik ook niet anders benaderd te worden omwille van mijn groen geworden naam, ik ben nog steeds Rik :wink:

Mocht ėėn van jullie vragen hebben, schroom dan niet om in dit topic wat te plaatsen.

Mvg Rik

Afbeelding
Plaats reactie