Even voorstellen!

Plaats reactie
Thijs van Anraad
Berichten: 11
Lid geworden op: 28-03-2016 19:47

25-05-2016 22:41

Hallo iedereen van het forum,

In mijn vorige versie zaten wat foutjes (die kan ik niet verwijderen of veranderen?).

Ik ben een jongen van 14 jaar die het heel leuk vind om te vissen, zoals iedereen hier waarschijnlijk . Ik vis nu zo'n 3 jaar en wil graag de wat grotere vissen eruit tikken.

Waar ik allemaal op vis zijn:
Snoek (vooral vanaf de boot)
Karper
Baars
En ik heb natuurlijk ook welleens een brasem aan de lijn :|

Als ik op karper vis doe ik dat meestal statisch, maar als ik nog snel even wil vissen pak ik een hengel met een pennetje erop, of aan de oppervlakte met een korst of hondenbrokken, meestal wil mijn vader dan ook wel mee. Ik houd ervan om rustig te doen langs de waterkant en niet te veel lawaai te maken, weinig lopen en zo goed als geen muziek,ik houd natuurlijk wel ban gezelligheid langs de waterkant :). Maar als er een vriend vist is hij niet serieus ( denk aan boilies zo ver mogelijk gooien, lood zo hoog mogelijk in de lucht gooien enz) en daar erger ik me heel erg aan dus vandaar vis ik vaak in mijn eentje of met mijn vader als hij kan.

Ook ga ik meestal 1x in de maand met de boot trollen, met mijn vader en een andere volwasse man die ik tegen ben gekomen door het vissen in Frankrijk.
Bij het trollen vaar ik natuurlijk door heel het westland heen.
Ik kijk ook veel op youtube en sinds kort ben ik dus ook op het forum actief

Met vriendelijke vis groeten,
Van Thijs
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

26-05-2016 08:43

Hallo Thijs en welkom op CarpBoard.

Dat was "Even voorstellen + vismaat Westland gezocht" in de "Voorstelhoek". Je hebt 1 uur om te veranderen en daarna gaat het bericht op slot. Maar als je in het bericht op de [!] knop drukt kun je met een berichtje een moderator om hulp vragen.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Plaats reactie