voorstellen

Plaats reactie
Ludo Fermont
Berichten: 3
Lid geworden op: 24-05-2011 18:02

24-05-2016 09:46

Mijn naam is Ludo en ik kom uit Pijnacker. Sinds 2011 ben ik al lid van het forum maar ik heb me nog nooit voorgesteld. Alle informatie die ik nodig had kon ik hier vinden maar ik ga proberen om me wat meer in de discussies te mengen. hieronder een stukje over mijn visleven.

Toen ik 5 jaar was kreeg mijn zus een vishengel voor haar verjaardag. Nog diezelfde dag stond ik daarmee te vissen met mijn vader. Vanaf dat moment ging het heel snel en ik was verkocht. Al snel kwam er een `vakantiewerphengel` om de wat grotere vissen te belagen en toen ik weer wat ouder was ging ik me wat meer richten op snoek. Dit heeft even geduurd en toen moest er een karperhengel komen. Mijn ouders zagen de bui al hangen maar stemde er toch mee in. 110 gulden lichter maar een grote glimlach en hengel rijker kon ik nieuwe avonturen aan. Als ik nu in mijn schuur kijk hadden me ouders misschien toch een beetje gelijk gehad dat deze hobby wel eens uit de hand zou kunnen lopen, maar het is een gedeelte in mn leven die ik voor geen goud had willen missen.

Dit was het even in het kort, ik hoop nog meer te leren op het forum dan ik al deed en wie weet tot bij de waterkant!

mvg Ludo
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

24-05-2016 13:57

Deelname aan de discussie is ook zeer welkom Ludo. Je hebt nu de spullen... :wink: We lezen je.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Plaats reactie