Even voorstellen

Plaats reactie
Frenky Gouma
Berichten: 3
Lid geworden op: 20-05-2016 03:59
Locatie: Gouda

20-05-2016 04:48

Beste,

Mijn naam is Frenky, ik ben 27jaar oud. Ik woon sinds april 2016 samen met mijn vriendin in Gouda. Naast mijn vriendin heb ik een trouwe viervoeter, een boxer genaamd Barry van nu 4 jaar.

Sinds mijn 14e ben ik een actief karpervisser, het vissen begon in de regio Zwijndrecht op kleine wateren. Al gauw werd 1 van mijn vaste wateren lage-hoge Bergse bos en de Biesbosch. Nu dat ik verhuisd ben naar Gouda, ben ik rustig opzoek naar uitdagende nieuwe wateren. Daarnaast ben ik al lid geworden van de BHSV in Bodegraven.

Sinds een jaar of 3 helemaal gek van rig-materiaal van een combinatie tussen Korda & Piet Vogel. Eigenlijk vis ik standaard met 1 vaste rig; de chod met als haakaas boillie/pop-up/(tijger)noten. Daarnaast kies ik nog wel eens voor een simpele basis rig met single bait.
Mijn verdere uitrusting is eigenlijk alles van Fox (toen der tijd harde klap van de molenwieken gehad hahaha). 12 ft. fox warrior cork icm de Shimano Super Ultegra XSA 10000.

Ik werk in de beveiliging (3-ploegen) waardoor ik zowel door de weeks als weekenden tijd heb om te karpervissen.

Het doel wat op dit moment op het lijstje staat: ''Trip naar Frankrijk''. Al zoek ik hiervoor in eerste instantie een vismaat voor (oproep heb ik al geplaatst bij onderwerp ''vismaat gezocht'').

Wellicht iemand hier uit de omgeving van Gouda die mij wat meer informatie kan/wil geven?

Voor nu bedankt voor het lezen en hopelijk vind ik via hier nieuwe contacten


Met sportieve groet,

Frenky
Karpervissen is zeer verslavend, lees altijd voor gebruik de bijsluiter!!!
Frenk de Gruiter
Berichten: 2837
Lid geworden op: 12-03-2011 22:32
Locatie: Duiven

22-05-2016 13:17

Welkom hier, naamgenoot!

Frenk
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

22-05-2016 20:54

Welkom op CarpBoard Frenky. En succes met je het uitvoeren van je Frankrijk plan.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Plaats reactie