even voorstellen

Plaats reactie
Rutger Jansen
Berichten: 3
Lid geworden op: 19-03-2016 19:08

19-03-2016 21:31

Hallo allemaal,

mijn naam is Rutger Jansen en "nieuw" op dit forum. Ik ben woonachtig in Rheden, opgegroeid in Holten en leren vissen van familie in Friesland. In mijn jeugd veel gehengeld met een vaste stok en een wincle picker. Sinds twee jaren de hobby weer een beetje opgepakt en bezig met af en toe karpervissen. Begonnen op een goed gevulde vijver in noord frankrijk met een werphengeltje van de action en wat mais aan de geimproviseerde hair. Tegenwoordig met twee 3,60 m 2,75 lbs ultimate hengeltjes met dam of spro molen. Nog niet al te veel uitgegeven dus, eerst maar eens kijken of het hier ook wat wordt. Nog geen nederlandse karper gevangen vooralsnog. Ik ben voornemens om van het voorjaar en van de zomer er wat vaker op uit te gaan op karper in de regionale vijvers of op barbeel in de ijssel nabij velp of rheden. Ben wel een mooi weer visser, je gaat me niet in een tentje in de regen langs de wat er kant vinden.

in het dagelijkse leven werkzaam als varkensdierenarts bij een mengvoerfabriek. Genoeg mais of biggenvoer om zelf boilies van te maken dus. En een stuk goedkoper dan het lokvoer in de viswinkel. Als er een keer specifieke veterinaire vragen zijn dan kan ik daar wel induiken. Niet veel vis tijdens de studie gehad, weet wel de weg te vinden in de wetenschappelijke literatuur.

Gr Rutger
Plaats reactie