ook even voorstellen

Plaats reactie
ignace pattyn
Berichten: 2
Lid geworden op: 21-02-2016 12:55

21-02-2016 13:25

bij deze ,
ik ben ignace pattyn 34 jaar , woon in belgie west vlaanderen.
als klein manneke begonnen met witvissen , dan de overstap gemaakt naar het karpervissen wat ik een goeie 15 jaar intensief beoefend heb.
achter mijn periode van karpervissen de zoute microbe te pakken gekregen , zeevissen.
dit heb ik ook enige tijd zeer fanatiek beoefend , maar de karpermicrobe is nooit weggeweest.
ieder jaar dacht ik wel , dit jaar ga ik nog eens op de karper vissen maar tis der niet van gekomen.
dit jaar ga ik daar proberen verandering in te brengen en de draad terug opnemen
jeezes , wat is het karpervissen geevolueerd , als ik zie wat der op onderlijngebied allemaal veranderd is.
in mijn periode hadden we van kryston : mantis , multistrand , snake skin , snake byte , supernova die ik gebruikte.
de eerste pva zakjes van kryston zien verschijnen
met deze materialen deden we het en we vangden goed onze vis.
de onderlijnen waren simpel , een line aligner , bananenrig , stiff rig en een gewone pop up rig in combinatie met een korda inline lood deden het hem
lijkt bijna nostalgie geworden.
als ik nu zie welke spelers er op de markt zijn bijgekomen , de tijd heeft niet stilgestaan en het is allemaal enorm geevolueerd.
in ieder geval , de keuze is gemaakt en hoop weldra de geschubde vrienden weer te mogen ontmoeten.
Frenk de Gruiter
Berichten: 2837
Lid geworden op: 12-03-2011 22:32
Locatie: Duiven

21-02-2016 17:20

Ignace,

Welkom hier en lees je gerust in, er is veel veranderd, maar veel ook weer niet :)
Gebruik de zoekfunctie en oudere berichten, dan ben je zo weer bij!

Frenk
Jack Baars

24-02-2016 23:05

Welkom op het forum!
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

25-02-2016 12:04

De karper is gelukkig onveranderd. Welkom op CarpBoard.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Plaats reactie