Net zoals velen voor mij hebben gedaan...

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Joost Braak
Berichten: 5
Lid geworden op: 17-08-2014 09:33
Locatie: Dinteloord

17-08-2014 15:17

Hallo,

ik ben Joost, ben 34 jaar en ben sinds kort verslaafd aan het karpervissen (maar nog wel op zeer amateuristisch niveau).

Ik heb vroeger wel gevist, maar dat was echt op de kleine kinder manier. Maakt niet uit welke hengel je pakt, met een schop in de grond een paar pieren steken en alles wat je ving was wel goed. :D

Ben laatst een keer met een vriend mee geweest om het vissen weer op te pakken. 2 hengeltjes gekocht bij de plaatselijke Action en een paar kant en klare rigjes en dan met een blikje mais het weiland in.

De eerste "sessie" nog niks gevangen, maar de eerstvolgende keer daarna het "geluk" gehad om 2 karpers te mogen vangen. En ik moet zeggen vanaf het moment dat ik de karper voelde aan de andere kant van de lijn en deze lijn door het water zag snijden, was ik verkocht. En die waren nog maar net 60 cm, om het over het gewicht helemaal maar niet te hebben.

Ik hoop hier dan ook veel informatie in te kunnen winnen over verschillende onderwerpen, om van amateuristisch naar iets minder amateuristisch te kunnen gaan.

Greetz, Joost.
Nil Volentibus Arduum (niets is moeilijk voor hen die willen).
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

17-08-2014 17:09

Welkom hier :D
CarpeR Diem
Gebruikersavatar
jannes hooijer
Berichten: 450
Lid geworden op: 13-02-2008 19:28

17-08-2014 19:18

welkom hier joost
carp greats jannes


carp fishing a way of live
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

17-08-2014 22:19

Pas maar op met die verslaving Joost. :wink:

Welkom op CarpBoard.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Plaats reactie