Even voorstellen

Plaats reactie
Tonny van Laar
Berichten: 3
Lid geworden op: 27-07-2014 19:52
Locatie: Kerkrade

27-07-2014 20:12

Hallo karper vissers,

Ik ben Tonny ( Ton ) uit Kerkrade Limburg, ik ben eerder al lid geweest van dit forum maar door tijd gebrek of te veel werk lang niet meer gevist en hier geweest.
Ik heb een 6 jaar geleden nog veel gevist op het stuwmeer ( Craneweyer ) in Kerkrade, tot ik daar vorige week weer eens ben wezen kijken om een sessie te gaan maken.
Tot mijn verbazing en eigenlijk meer schrik wist ik niet wat ik zag wat er over is gebleven van dit mooie water.
Na een gesprekje te hebben gevoerd met een visser die zich nog wel een weg kon vinden door onkruid en wildernis.
Het onderhoud door gemeente en verenigingen is tot bijna 0 % terug gelopen, verder zegt hij dat er mensen zijn geweest die de vis eruit trokken met een dreg ja met een dreg. ( zal geen nationaliteit noemen ) Maar ja zegt hij controle? je ziet hier geen controleurs, politie.
Ja mensen ik was gewoon een beetje stil na ons gesprek, het is zo'n mooi water en dan zo verpaupert door wie...ja de mens zelf en meestal niet door de echte visser ( vispas )
Ik ga dan ook proberen om hier in het gemeente bestuur vragen over dit water te stellen.

Groetjes Ton
Vissen ! Altijd de vis pas mee.
Gebruikersavatar
ron crumbach
Berichten: 453
Lid geworden op: 05-11-2007 20:39
Locatie: landgraaf

28-07-2014 14:39

Ton, dan ben je verkeerd geinformeerd... er is wel degelijk veel controle daar door politie e.a. Vis er zelf al jaren, dit jaar nog nooit zo veel controle gehad als alle jaren bij elkaar, is ook maar goed ook.....
Groetjes Ron
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

28-07-2014 17:30

Welkom (terug) hier :D
CarpeR Diem
Gebruikersavatar
peter cooreman
Berichten: 738
Lid geworden op: 01-04-2013 22:31
Locatie: Belgie

29-07-2014 17:59

Beste,
Welkom hier! :lol:
Mvg Peter
Better a bad day at fishing than a good day at work.
Plaats reactie