Nieuw dus effe voorstellen!

Plaats reactie
Jeroen v/d Berg
Berichten: 1
Lid geworden op: 26-02-2014 20:33

26-02-2014 21:10

Hallo,

Ik ben Jeroen, 35 jaar en sinds vorig jaar weer verslaafd, letterlijk!
Er is een hoop veranderd sinds mijn laatste dag karper vissen, destijds was ik 22 jaar toen ik mijn hengels inruilde voor een vriendin.
Nu ben ik getrouwd (nee niet de vrouw waarvoor ik de hengels heb ingeruild) en heb twee jonge karper vissers in de notendop, de oudste gaat al regelmatig mee!

Eerst op alles vissen, nu weer gericht naar karper.
Je moet het allemaal weer onder de knie krijgen.., knoopjes, aas, juiste plek, etc. etc.
Ik vis graag op allerlei soorten water van rivier tot putje, maar focus me de laatste tijd veel op het toch wat meer stromende wateren.

Mijn grootste vangst tot op heden is een schub van 15 kg op een stilstaand plasje waar ik dit niet had verwacht. De hele beleving van jong ventje schoot door mijn hoofd toen ik de vis trots voor de camera
op zijn best liet poseren, de passie was weer geboren!

Ik hoop veel van jullie te mogen ontmoeten langs de waterkant en de passie te mogen delen!

Groet en vooral veel mooie vangsten!!

Jeroen
Gebruikersavatar
Michael Kramer
Berichten: 142
Lid geworden op: 08-05-2008 21:22
Locatie: Rotterdam

26-02-2014 21:52

Hartelijk welkom op dit leuke, gezellige en leerzame forum :)

Toevallig zei de lokale winkelier van een hengelsportzaak hier in de buurt dat het vissen een "virus"is, als je er eenmaal aan begonnen bent, krijg je het er ook niet meer uit en wil je blijven gaan. Ook ik heb nu een jaar niet gevist, maar wil het nu toch weer gaan oppakken. Ik heb nu eindelijk weer wat meer tijd maar de passie voor het karpervissen zit nog steeds in mij.

Hopelijk heb je hier een leuke tijd en leer je natuurlijk ook wat bij. Een erg mooie en goede vangst natuurlijk toegewenst.

Met vriendelijke groet,
Michael Kramer
Vissen is meer dan alleen vis vangen, Vissen is het genieten in de natuur, de spanning van het wachten op een aanbeet en het ontspannen.
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

27-02-2014 04:31

Welkom hier :D
CarpeR Diem
Gebruikersavatar
jannes hooijer
Berichten: 450
Lid geworden op: 13-02-2008 19:28

27-02-2014 14:42

welkom jeroen

carp greats jannes
carp greats jannes


carp fishing a way of live
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

27-02-2014 15:42

welkom hier.

en succes met het vangen van vis.. ;)
Oja joh!!!
Plaats reactie