Via deze weg wil ik me even op het forum voorstellen. Ik ben Bas, 31jaar en kom uit Roosendaal.
Vroeger toen ik jong was altijd veel gevist, Helaas werd het een vergeten hobby. Echter heb ik vorig jaar de draad weer opgepakt! Heb via marktplaats en de lokale viswinkel mijn karperspullen bij elkaar gevist

Ik heb mijn stekjes via Google maps opgezocht om te kijken of het wat was en via via kwam ik vorig jaar al op dit forum voor informatie over somige stekken. Meeste waren hele oude berichten maartog kwamen ze van pas. Dus sinds vorig jaar was ik al een meelezer

In 2014 ga ik me eigen focusen op de Roosendaalse vliet en op de haven in Bergen op zoom. Ik denk dat dit wel 2 plaatsen zijn waar leuke karper kan zitten. Verder voor instant vissen (gewoon ochtendje of avondje) hou ik het op de parkvijvers. Met name de tolbergvijver E en D bergen en het westrandpark.
Verder ben ik iemand die altijd dingen zelf uitprobeert en dingen die voor mij makkelijk werken probeer te delen met anderen. Ook vangsten en stekinformatie deel ik vrij makkelijk. Ik vind dat je als karpervissers elkaar beter kan helpen en informatie kan geven.
Nou dat was het wel weer eventjes

Groetjes Bas van Oorschot