Even voorstellen

Plaats reactie
Auke Meester
Berichten: 6
Lid geworden op: 16-02-2014 10:00

18-02-2014 17:24

Hallo allemaal,

Ik ben nu 56 jaar en al zo met een enkele keer even er tussen uit vanaf 1978 aan het karpervissen.
Nu na een aantal jaar rustig aan te hebben gedaan heb ik mijn oude silstar diaflex hengels weer uit de foedraal gehaald en de molens weer opgespoeld met nieuwe lijn en onderlijnen maken.
Nu zal ik na een tijdje rugklachten weer dit jaar een aantal nachten proberen te vissen en hoop dat me dit weer goed gaat bevallen en voor mij zal dit eigenlijk alleen mogelijk zijn in de weekenden en vakanties.
Zelf ben ik begonnen met een oude glasvezel hengel voor het snoeken begonnen met karpervissen, eenvoudig met aardappel,korst en brokken, daarna overgestapt naar bollen deeg en een waker als aluminium folie op de lijn.
Toen door de watersport even eruit geweest en weer begonnen in de tijd dat de bolie net uitkwam en ook in die tijd super vangsten meegemaakt.
Met deze tijd van de opkomst van de bolie erg veel geleerd en gemaakt.
Ik heb dit jaar besloten om ze zelf niet meer te maken maar ze laten maken naar een oud recept van mij bij een boilieboer en nu maar zien als ze net als vroeger weer aanslaan en daar vertrouw ik wel op want vorig jaar heb ik ze zelf gemaakt en er even een paar dagen mee gevist en de 1e keer had ik binnen 2 uren er al 3 karpers uitgehaald en dit leek wel weer de tijd van de jaren 80.
Maar geen garantie op vervolg, de aantal dagen die ik erna viste gave niet meer deze resultaten maar welk elke dag een karper en dus hoop ik op dit jaar op meer vangsten.
Ik heb me altijd uit de wereld van forums gehouden maar las wel leuke dingen op dit forum en me toen maar eens aangemeld en nu voorgesteld.
Misschien treffen we elkaar eens aan de waterkant ...wie weet.
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

18-02-2014 17:59

Welkom hier :D
CarpeR Diem
Gebruikersavatar
jannes hooijer
Berichten: 450
Lid geworden op: 13-02-2008 19:28

18-02-2014 18:13

welkom auke

carp greats jannes
carp greats jannes


carp fishing a way of live
Plaats reactie