Ff voorstellen

Plaats reactie
Rene Zoeter
Berichten: 477
Lid geworden op: 14-12-2013 14:07
Locatie: Hoeksche Waard

14-12-2013 14:25

Ik ben Ener retoez, draai het maar om en dan zie je mijn naam. Ik woon in de Hoeksche Waard en ben 48 jaar. Ik ben er een jaartje of 12 tussen uit geweest door drukte door een andere hobby, maar wil het karper vissen weer gaan op pakken. Net weer de spullen op peil gebracht, en ben nu bezig boilies aan het draaien. De eerste kilo speculaas bolies liggen te drogen en de volgende kilo vismeel boilies ben ik aan het maken. Van de week zullen ze het water in gaan. Uiteraard aan een onderlijntje, en ik hoop dan weer de piepers te horen fluiten. Ik hoop hier de nieuwste tips en trucs te leren en wat tips uit de oude doos te kunnen geven, en wie weet wat mooie karpers te vangen en te laten zien. Tight lines!
Gewoon, lekker vissen.
Frenk de Gruiter
Berichten: 2837
Lid geworden op: 12-03-2011 22:32
Locatie: Duiven

15-12-2013 00:08

welkom hier, verblijd ons met je opgedane kennis!

Maarruh, ik dacht dat iedereen zijn eigen naam moest gebruiken?
Josef Stalscu
Berichten: 1003
Lid geworden op: 21-04-2007 17:38
Locatie: BREDA
Contacteer:

15-12-2013 04:05

Dat klopt, maar komop, niet te flauw.

Maar even over die namen, ik denk dat na afgelopen week er nog maar eens nagedacht moet worden of het nog verplicht moet.

Of kunnen sommigen nu nog steeds niet voorstellen dat er eventueel mensen zijn die dit gewoon om verschillende redenen niet willen?

Stel je bent al een keer slachtoffer geweest van zware internetlaster, van stalkers, van irritante, zuigende mensen die je over forums heen volgen. Informatie van jouw verzamelen en je daar mee lastig vallen.

En dan kom je op een forum, en je leest het een en ander.... Dan kan ik me zo voorstellen, liever even niet met eigen naam.

Zolang er gekken rond lopen, moet je gewoon voorzichtig zijn. Geloof mij maar, ik spreek uit ervaring. Helaas wel ja....


Ps. Ik heb overigens geen enkel bezwaar als je echte naam wel bekend zou zijn bij het beheer. Nu ik het in type, bedenk ik me, dit zou mijns inziens het beste zijn. Echte naam bij beheer bekend, eventueel checken. En dan een nette forum naam kiezen naar eigen wil.

Maar.... Eerlijk is braaf, ik ben geloof ik wel heel erg in de minderheid die er zo over denkt.
Zit hier wel vis?
Rene Zoeter
Berichten: 477
Lid geworden op: 14-12-2013 14:07
Locatie: Hoeksche Waard

15-12-2013 11:00

Ik wil me best opnieuw aanmelden met mijn goed geschreven echte naam hoor. Dan moet het beheer mijn account maar ff verwijderen. Ik ben alleen inderdaad niet zo gecharmeerd van mijn naam op internet, maar iedereen heeft het hier gedaan dus........ Op een ander, roofvis, forum was het ook verplicht, gedaan, en de echte namen waren ver in de minderheid vandaar deze actie. Hier is dat duidelijk niet zo overigens. Ik merk het wel.
Gewoon, lekker vissen.
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

15-12-2013 11:34

Welkom hier :D

en je hebt PB
CarpeR Diem
Gebruikersavatar
peter cooreman
Berichten: 738
Lid geworden op: 01-04-2013 22:31
Locatie: Belgie

15-12-2013 12:43

Beste,
Welkom hier,en dat je je hengels dikwijls krom mag trekken. :wink:
Mvg Peter
Better a bad day at fishing than a good day at work.
Frenk de Gruiter
Berichten: 2837
Lid geworden op: 12-03-2011 22:32
Locatie: Duiven

15-12-2013 15:28

Rene,

als je het niet verteld had, was het me niet eens opgevallen.
Plaats reactie