hallo

Plaats reactie
Dirk Pover
Berichten: 4
Lid geworden op: 17-11-2013 18:31

19-11-2013 09:07

mijn naam is Dirk, ik ben 36 jaar en woon in Poperinge, gelegen in West-Vlaanderen.(Belgie)
ik ben getrouwd met Iris en heb 3 kinderen. Yana, Andreas en Mathias.
al van jonge leeftijd ging ik mee vissen met mijn grotere broer, meestal met de vaste stok op witvis en af en toe eens op forel.
als ik een jaar of 18 was begon ik ook af en toe eens te vissen op karper en roofvis.
toen had ik ook nog alle tijd van de wereld en kon ik eigenlijk iedere dag vissen.
en steeds meer op karper. ofwel was ik boilies aan het rollen, of aan het voeren, of aan het vissen.
al mijn vrije tijd ging naar de karpers.ik ging meestal 4 tot 5 keer vissen tijdens de week.
de waters die ik beviste waren de kanalen en vijvers in de buurt.
waters met grote bestanden maar ook waters met zeer weinig vissen waar je echt veel uren moest zitten in verhouding met het aantal vissen die je vangt.
naar het buitenland ben ik nooit geweest, ik ging dit ooit wel eens doen maar met de komst van mijn gezin is de vrije tijd steeds gekrompen en ga ik nog maar één keer vissen in de week, een ochtend of avond, dit hangt af van welke ploeg ik moet werken. soms gebeurt het zelfs dat er een paar weken voorbij gaan zonder vissen. misschien is de buitenlandsessie voor als ik op pensioen ben...
de laatste 5 jaar vis ik alleen nog maar instant op een circuitwater dat op een half uurtje rijden ligt van mijn huis. het is een water waar ik me echt amuseer en waar ik meestal wel de nodige vissen vang, deze twee punten zijn wel de belangrijkste voor mij, als ik slechts een dertigtal korte sessies vis op een seizoen heb ik geen zin om er daarvan 25 te blanken.
ik hoop op dit forum nog wat kennis op te doen van anderen en eventueel anderen te helpen met mijn ervaringen.

mvg. Dirk
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

19-11-2013 11:39

Welkom hier :D
CarpeR Diem
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

07-12-2013 20:24

Dag Dirk. Nog welkom op CarpBoard...
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
peter cooreman
Berichten: 738
Lid geworden op: 01-04-2013 22:31
Locatie: Belgie

07-12-2013 21:03

Beste,
Welkom hier! :wink:
Better a bad day at fishing than a good day at work.
Gebruikersavatar
weslingh lublink
Berichten: 432
Lid geworden op: 21-09-2009 08:21
Locatie: oss

08-12-2013 21:22

Welkom op de board :D
you never know if you never try

PR Schub 30p
PR Spiegel 32p
PR 2014 0p

vangsten 2014

Schub : 0
Spiegel : 0
vol schub : 0
Plaats reactie