Voorstellen

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mike Nobel
Berichten: 23
Lid geworden op: 25-08-2013 00:03

01-09-2013 01:05

Hoi,

Mijn naam is Mike, 16 en over drie weken 17 jaar. Ik vis sinds ongeveer 9-10 jaar oud, en sinds 2 jaar echt op karper. Daarvoor ging het van de vaste stok op voorn naar de spinhengel op baars, en later snoek, naar het feeder en penvissen. Toen heb ik door een paar maten het karpervirus (niet in de zin van kieuwen krijgen :lol:) gekregen, erg besmettelijk. Sindsdien vis ik regelmatig, doordeweeks af en toe een avondje en 's weekends een nachtje pakken is dus niet ongewoon.

Ik viste voorheen op héél makkelijk water. Maar sinds alle wateren in het dorp besmet zijn/waren en vele zakken met dode vis uit het water gehaalt is, ben ik toch mijn intresse in dit water verloren (of was het de luiheid om ander, groter en mooier water te zoeken? :lol:).

Doordat ik eigenlijk die 2 jaar alleen op een watertje midden in een woonwijk heb zitten vissen is mijn record niet héél erg. Ben eerlijk gezegt niet zo van het wegen want elke karper is er één ookal weegt ie dan maar een pondje of 10. Beide vissen zijn wel in de afgelopen 6 weken gevangen en beide op een voor mij totaal onbekend water, en zonder "huiswerk" te doen (allebij ander water), en dan is het toch wel geinig er gelijk wat moois uit te halen en bovenaan je "lijstje" te kunnen zetten.

Ik ben hier al aardig lang aan het meelezen enzo, maar heb besloten toch maar een account te maken :D

Voor de gene die benieuwd zijn:
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

01-09-2013 09:01

Welkom hier :D
CarpeR Diem
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

01-09-2013 09:07

Hoi Mike,

Welkom op CarpBoard.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Plaats reactie