Even voorstellen

Plaats reactie
Marco van Breemen
Berichten: 11
Lid geworden op: 03-06-2013 23:02

04-06-2013 00:11

Mijn naam is Marco 40 jaar woon in Purmerend, getrouwd , heb een dochter van 10 en een zoontje van 7 jaar.

Vroeger was het gebruikelijk samen met mijn Pa ieder weekend met de boot op de Breek (Landsmeer) te vissen op karper en snoekbaars.
Later ging ik zelf regelmatig vissen in het Twiske (Oostzaan) waar ik toen ook mijn eerste karper met de pen heb mogen vangen.

Sinds afgelopen jaar heb ik na 11 jaar weer mijn vis hobby opgepakt.
De hengels van toen zijn aardig verouderd, en ik hoop dit de aankomende tijd rustig aan te kunnen vervangen.
Mijn eerste vis sessie ging vorig jaar best lekker met een pauw pennetje met als afsluiting geen karper, maar wel een zeelt.

Ik vind het heerlijk om na zo lange tijd weer aan de waterkant te zitten, en dat mijn zoontje van zeven het vissen ook steeds leuker gaat vinden.
Als ik zeg kom we gaan morgen vroeg in de ochtend vissen dan rent hij naar boven om de wekkers alvast te zetten.
Vooral voor ons samen is het speciaal omdat mijn zoontje sinds een paar jaar een nierziekte heeft.
De vooruitzichten voor mijn zoontje zijn dan ook helaas niet positief, maar des te meer reden voor ons zolang het nog kan om te genieten in het hier en nu!

Dit jaar wil ik dan ook veel aan de waterkant gaan zitten.
Ik wil zelf me meer gaan richten op karper vissen, en vooral dan met de pen.
Via het forum heb ik al veel informatie kunnen vinden, en ik heb nog veel vragen, maar graag wil ik ook uiteindelijk veel ervaringen met jullie kunnen delen.

Ik kijk alweer uit naar de aankomende maanden heerlijk aan de waterkant te zitten.
Misschien komen we elkaar dan nog wel eens tegen bij een van de wateren in Purmerend.
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

04-06-2013 04:37

Welkom hier :D
CarpeR Diem
Plaats reactie