Opnieuw voorstellen

Plaats reactie
remko vd Brink
Berichten: 101
Lid geworden op: 26-09-2009 19:12
Locatie: Warnsveld

30-06-2012 11:47

Hallo Allen

Ik zie dat mijn laatste bezoek in 2009 was is alweer drie jaar geleden.

Ik ben Remko en kom uit Veenendaal meer dan tien jaar geleden viste ik op karper niet heel erg prof maar gewoon lekker vissen met mijn rodpodtje.
In de tussen tijd heb ik wel altijd gevist op roofvis en witvis en zat weleens op de pen.
Zo ook in 2009 kreeg ik weer een shot van het karpervissen en heb me hier toen aangemeld.
verder niks meer meegedaan en me wat meer op het feedervissen gezet.
Tot drie dagen geleden zat ik op een stadswatertje met me pen en mais ik kreeg een beet en voelde meteen de kracht van de karper ik was meteen verkocht van de kracht van dat beestje.
Helaas schoot de karper los na een gevecht van 5 minuten, flink balen dus.
Ik dacht hey ik heb een karperfreak tegenover mij wonen waar ik wel contact mee heb.
Hij heeft me een keer aangeboden om zijn piepers te lenen die hij nog had liggen.
Ik heb hem maar effe gesmsd en hij gaf gelijk zijn oude karperset te leen helemaal tot Buurman.

Ik heb gisteren avond gelijk gezeten op een mooi licht stromend water ondanks geen ene piep en het water nog een beetje verkennen vond ik de spanning heerlijk.
Nu maar weer effe voeren want de beste buurman heeft met gelijk maar een zak boilies gegeven.

Dank buurman kom je misschien nog wel tegen op de forum.


Greets Remko
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

30-06-2012 17:59

Welkom terug :D
CarpeR Diem
Gebruikersavatar
Bas Timmermans
Berichten: 604
Lid geworden op: 02-06-2011 11:16
Locatie: Stadskanaal

30-06-2012 21:38

Welkom terug :wink:
The art of fishing..... Keep your wife at home!

Friends call met The Carp whisperer :lol:
remko vd Brink
Berichten: 101
Lid geworden op: 26-09-2009 19:12
Locatie: Warnsveld

02-07-2012 10:34

Dank jullie voor de verwelkoming!!! ik hoop binnenkort wat pics te plaatsen van wat mooie karpers.

Gr Remko
Plaats reactie