Hoi Allemaal! Mark hier

Plaats reactie
Mark Dekkers
Berichten: 24
Lid geworden op: 30-08-2011 11:10

30-08-2011 16:31

Hey allemaal!

even snel voorstellen hoor: Ik ben mark, 23 (bijna 24) woon in Zoetermeer en werk fulltime in de ICT sector. Daarnaast zit ik als vrijwilliger bij de brandweer.
Vanaf kleins af aan ben ik bezig geweest met (karper)vissen tot ongeveer 4 jaar geleden. Toen besloot ik alles te verkopen. (AU!)
Dit was ook het moment in mijn leven dat ik stopte met werken bij een vrij grote hengelsportwinkel en gewoon andere prioriteiten had in mijn leven.

Nu ben ik daar flink van terug gekomen en ik wil zo snel mogelijk weer een fatsoenlijke uitrusting hebben. Wel heb ik zoiets van: Het eerste jaar maar even geen nachtjes pakken maar zoveel mogelijk avonduren en in het weekend overdag.

Toch sluit ik niet uit dat ik vrij snel richting Frankrijk vertrek haha..

Nu merk ik wel dat alle kennis redelijk is afgezakt maar gelukkig kwam ik dit forum tegen! Hoop dan ook dat ik hier weer veel kan bijspijkeren (en om via via mn inventaris compleet te krijgen maar hiervoor heb ik al een advertentie gezet in het vraag gedeelte) zodat ik weer veel langs de waterkant kan gaan ontspannen.

Dat was het wel en mochten er nog vragen zijn dan hoor ik het graag!
Groeten!
Mark

PS: kan een moderator mijn naam aanpassen? Ik heb een dubbele achternaam en dat vond het registratieformulier niet zo tof...
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

04-09-2011 13:20

Welkom hier :D

Stuur me maar even PB over je naam aanpassen.
CarpeR Diem
bartje deventer
Berichten: 9
Lid geworden op: 12-02-2011 12:27

04-09-2011 13:29

welkom mark.
succes!!
a true fisherman can wait.
Plaats reactie