Groeten uit Venlo-Blerick

Plaats reactie
Rene Rutten
Berichten: 1
Lid geworden op: 25-08-2011 19:12

25-08-2011 19:36

Goedendag Allemaal,

Graag wil ik me aan jullie voorstellen.

Mijn naam is René Rutten, woonachtig in het wonderschone Limburg. Samen met mijn vriendin, onze 2 kinderen van 3 en 1 en onze hond woon ik in Venlo-Blerick.

Ik ben geboren in 1977, werkzaam bij een land- en tuinbouwgroothandel in Horst.

Vanaf ongeveer mijn 13e heb ik gevist, waarvan gericht op hoofdzakelijk karper vanaf mijn 15e. Daarnaast altijd een hobby gehad aan auto's ( diverse golfs), welke ik vorig jaar heb verkocht.

In 2001 heb ik besloten om met 1 van de 2 hobbies te stoppen, en heb ik mijn hele karperuitrusting in 1 keer verkocht, inclusief alle boeken etc.

Nu er 2 kinderen zijn, en de derde op komst, heb ik geen tijd en geld meer (over) voor een grote, dure hobby. Toch wil ik een hobby beoefenen , en na 10 jaar vorige week weer eens bij Fish-Inn te zijn binnengelopen begint het toch weer te jeuken. Ditmaal geen hengelbatterij, rodpod, tenten, strechers, weekenden non-stop aan de maas, 10-dagen-aan-een-stuk-lac-du-der taferelen,etc meer, maar puur met enkel één (pen-)hengel aan de slag, hier een daar een paar uurtjes ontspannen zodra de situatie het toelaat. Geen (echte) voercampagnes meer, gewoon lekker ontspannen.

Daarvoor ben ik al aan het rondkijken voor een goede penhengel....

Ik ben de connectie met de karperwereld in het venlose een beetje zoek, vandaar de vraag hoe het staat met de karpervisserij in de regio Venlo.
Wat is de tendens van de laatste 10 jaar? Zijn er nog ingrijpende veranderingen geweest? Nog wat oudgedienden die ik nog ken ook aanwezig op dit forum?

Ik hoop hier nog het een en ander op te kunnnen steken qua pen- en oppervlaktevissen...

groeten
René
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

25-08-2011 19:41

Welkom hier :D
CarpeR Diem
Gebruikersavatar
William Crommentuijn
Berichten: 504
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: grubbenvorst

25-08-2011 22:06

welcome back, je naam is nog bekend en berucht hier hoor :wink: . mocht je nog wat "up to date" pen/ oppervlakte/ of wat dan ook tips willen voor de regio dan pb of mail maar.

greetz William
Plaats reactie