Hallo ik ben Bas en kom uit Enschede

Plaats reactie
B van Rijn
Berichten: 14
Lid geworden op: 18-03-2011 13:42
Locatie: Enschede

11-04-2011 12:57

Hallo allemaal.

Ik ben al een tijdje actief geweest op deze site maar ben gebruikersnaam en paswoord kwijt dus heb ik even een nieuw profiel aangemaakt en zal me even bekend maken.

Mijn naam is Bas van Rijn. Ik ben 24 jaar oud en heb een vrouw en 2 kinderen. Vissen is me door me vader van vroeg af aan met de paplepel ingegoten. Toen ik klein was (een jaar of 6) begon het met de vaste stok. Voor me 9e verjaardag heb ik mijn 1e werphengel gekregen waarmee ik 2jaar later mijn eerste karper heb gevangen. Ik was helemaal door het dolle heen want zo een grote en sterke vis had ik nog nooit gevangen.

Van toen af tot heden ben ik bezig met karpervissen. Ik woonde tot 1,5 jaar geleden in het westen van het land waar er minder water is om op karper te vissen dan in het mooie twente. Ik ben al op een aantal plaatsen wezen vissen en vind de keuze om te vissen enorm als ik het vergelijk met het westen.

Ik ben nu bezig om de vijvers en sloten te bevissen net als in 2010. Maar mijn verlangens liggen bij het twentekanaal, het Rutbeek, de regge en de Berkel. Ik ben niet echt bekend met dit soort water dus hoop dat er iemand is die mij uitleg kan geven hoe te vissen. Ook stel ik bij deze de vraag of iemand mij kan leren peilen zodat ik ondiepe gedeeltes kan vinden en mosselbanken en taluten in de grotere wateren.

Ik hoop dit jaar veel vis te gaan vangen. Ook als de vis klein is waardeer ik het.

Groeten en tot horens.

Bas van Rijn
bas-van-rijn-@hotmail.com voor als je een keer wil vissen.
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

11-04-2011 15:49

Welkom terug :D
CarpeR Diem
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

14-04-2011 11:27

welkom en veel plezier op het forum
Oja joh!!!
Plaats reactie