Lennart uit Bergen op Zoom stelt zich voor

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Lennart Zoeter
Berichten: 199
Lid geworden op: 26-03-2011 09:58
Locatie: Bergen op Zoom

28-03-2011 19:02

hallo allemaal,

Ik ben Lennart, 15 jaar en vis nog niet zo heel vaak op karper. een kleine 2 jaar terug waren er bij het plaatselijke viswater hier. een aantal karpervissers bezig. het liep wel lekker en na wat informatie te hebben gevraagd kregen we van een hele aardige karpervisser een zak boilies. wij zijn 's avonds aan de slag gegaan.we hadden een mooie stek ontdekt midden in een kom.
de karpers zwommen zo voor je neus voorbij wat een erg mooi aanblik was. toen alles opgesteld (geïmproviseerd; geen bliepers, een wasknijper als hanger :), etc.).
we hadden hem er net 10 minuten in liggen en toen stond mijn top al krom. heel hard vechten deed deze karper niet waardoor we eerst dachten dat ik een platte had gehaakt. uiteindelijk bleek deze vis geen platte te zijn maar een heuse karper. en wat voor een!!! 27 pond (13,5 kilogram) en 83cm. de op 1 na grootste van dit water.
misschien snap je wel dat ik toen vaker op karper wilde vissen. helaas kwamen er maar weinig op de mat omdat we er een aantal verspilde.
uiteindelijk is dit iets meer tot rust gekomen en ben ik bezig te kijken naar de basics (aas, aasaanbieding, haking, etc.).
ik heb inmiddels al wel een rodpod met bliepers maar nog geen echte karperhengels en baitrunners. mijn molens (shimano exage 2500 en 3500) voldoen prima door de apparte slipregeling.

nou dit ben ik ongeveer.
als je nog vragen hebt stel ze gerust!
2012
karper: 9 schubkarpers
brasem: 1
zeelt: 0
snoek: 1 (op mn pop-up ;) )
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

28-03-2011 20:47

Welkom hier :D
CarpeR Diem
stanley lockefeer
Berichten: 3
Lid geworden op: 20-05-2011 21:12

22-05-2011 14:03

hey man heb je miss zin om vaker te gaan vissen in bergen op zoom?
of weetje rond dze tijden wel goede viswateren in bergen ?
en of goede visstekken? zal fijn zijn hoor je wel ik ben trouwens stanley
21 jaar oud
en woon ook bergen hoop snel iets vabn je te horen latersssss
Plaats reactie