Hallo vanuit Rotterdam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Paul Verweerd
Berichten: 18
Lid geworden op: 17-03-2008 15:23
Locatie: Rotterdam

28-01-2011 19:21

Hi, Ik wil me even voorstellen hier op het forum. Ik ben al een tijdje lid en heb al die tijd wekelijks de discussies en items gevolgd maar nooit actief deelgenomen. Dat gaat dit jaar veranderen.

Ik ben Paul Verweerd, 44 jaar en woonachtig in Rotterdam en werkzaam in de IT. Momenteel op een project in Den Haag. Ik vis al sinds mijn 13e maar er is ook een periode van een jaar of 15 dat ik niet meer heb gevist. Kids enzo. Sinds een jaar of 4 heb ik weer de hengels uit de foudralen gehaald en vis ik vrijwel uitsluitend op karper. Heel soms ff met wat kunstaas smijten maar dat is zelden.

Ik vis het hele jaar door, voornamelijk met de pen en drijvend. Heerlijk om actief op jacht te gaan in de polder tussen het riet. Af en toe vis ik ook statisch met de (oude) piepers. Ik heb nog van die antieke optonics, gekocht in 1981 maar doen het nog prima (weet die karper toch niet). Ook mijn penhengels zijn uit 1980 maar hebben een perfecte actie. Ik wil ze niet kwijt die glasstokken. Afgelopen weken ben ik er al een paar keer erop uit geweest met de penhengel met als resultaat 3 leuke schubjes uit het ijskoude water (zie Penvissen).

Ik vis meestal in de omgeving van Rotterdam / Bergschenhoek / Gouda. Ik heb geen vismaat want ik vind het wel lekker om alleen rustig verscholen tussen het riet te zitten. Gaan als ik dat wil en met niemand rekening te houden. Lekker ontspannen.

Dat was wel het belangrijkste ........

groet
Paul
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

28-01-2011 19:24

Welkom hier :D
CarpeR Diem
Gebruikersavatar
Ronald van Loon
Berichten: 48
Lid geworden op: 19-09-2009 08:24

28-01-2011 21:24

Welkom terug in de wereld van het karpervissen.
Het is wat het is,...
Gebruikersavatar
Jenny de Ree
Berichten: 44
Lid geworden op: 10-12-2010 16:09
Locatie: Portugal

29-01-2011 16:48

Welkom Paul....mooi dat je zo gehecht bent aan je "ouwe" spullen..als die nog prima zijn waarom veranderen naar al dat dure moderne spul?? Lekker vissen, dat is echt het belangrijkste..gelijk heb je :D
Plaats reactie