Even voorstellen vanuit Schoonhoven

Plaats reactie
Richard Moog

29-07-2010 20:51

Hallo,

Zoals jullie kunnen zien is mijn naam Richard,ik ben 37 jaar en woonachtig in Schoonhoven.
Vanaf mijn 14e tot mijn 22e heb ik heel veel gevist,waarvan die laatste jaren alleen maar op karper.
Wij gingen regelmatig nachten weg en vonden het toen ook erg leuk om tussendoor met de pen te gaan vissen.
Toen ik zo actief was had ik echt alles op het gebied van karpervissen van haakje tot overwrap,noem het allemaal maar op.
Helaas kreeg ik toen wat wilde haren en ben ik vaker gaan stappen en kwam er niet veel meer van karpervissen,toen heb ik besloten om alles te verkopen.
Nu,na jaren,ondertussen getrouwd en 3 kids zit ik er aan te denken om alles weer rustig aan op te gaan bouwen,ik heb helemaal niets meer :(
Wat ik weet van jaren geleden kunnen de kosten behoorlijk oplopen,dat was toen ik thuis woonde bij paps en mams zonder vriendin geen probleem,maar nu met een gezin moet je natuurlijk wat meer op de centjes gaan letten :wink:
Ik ben aan het denken om weer te gaan beginnen met wat penvissen,dus zal eerst een leuke karperstok en molen via marktplaats gaan aanschaffen.
Nieuw spul is natuurlijk erg leuk ,maar ook prijzig,zeker als je wat kwaliteit wilt hebben,en dat wil ik eigenlijk wel.
Maargoed,ik stop nu maar met schrijven,kan wel uren doorgaan zo.....

Ik hoop hier leuke mensen te ontmoeten,misschien uit mijn omgeving en uiteraard moet mijn kennis weer wat opgefrist worden,het is alweer 15 jaar geleden namelijk,maar gelukkig zit de basis er nog goed in :D

Groeten,
Richard
Gebruikersavatar
Sjack bruins
Berichten: 62
Lid geworden op: 19-05-2008 12:22
Locatie: Hoogeveen

30-07-2010 11:13

Welkom kerel.
Waar ligt schoonheven eigelijk?
Ken wel zwemplas schoonhoven das na bij hoogeveen
PR Speigel: 40.3 pond
PR Schub : 32 pond
Richard Moog

30-07-2010 13:16

Sjack bruins schreef:Welkom kerel.
Waar ligt schoonheven eigelijk?
Ken wel zwemplas schoonhoven das na bij hoogeveen


Dank je voor het welkom!
Schoonhoven ligt in Zuid-Holland,vlakbij Gouda.
Gebruikersavatar
shiffrin lugten
Berichten: 650
Lid geworden op: 21-03-2010 10:06
Locatie: Ultimate cheyenne

06-12-2010 23:59

Eindelijk een plaatsgenoot gevonden.
Een karper in de morguh is een dag zonder zorguh
Plaats reactie