Terug aan het waterfront

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rick van Sinderen
Berichten: 713
Lid geworden op: 17-07-2010 20:23

17-07-2010 23:27

Hi,

Ook ik zal mezelf voorstellen, wel zo tof als je mee wilt praten.
Ik ben een jaar of 2 geleden van Pijnacker naar Brabant verhuist, naar Best. omgeving Eindhoven.
Ik heet Rick ben bijna 46 jaar en meer dan 20 jaar jaag ik op 7 vinnige schoonheden, vroeger deed ik nog wel 's aan concoursvissen maar behalve een beetje winters roofvissen is het uitsluitend karper wat de klok slaat.
Door verhuizingen enz stond het allemaal 18 maanden stil maar ik ben weer aan de gang, in het Wilhelminakanaal ala Rini, en de eerste vangsten zijn er, ik moet nog veel ontdekken in deze regio maar dat op zich is ook een uitdaging.
Wel leuk om hier bekende namen te treffen, een van mijn eerste vismaten, Marcel Suchan, aka Soeg hangt hier ook rond zag ik.
Tegenwoordig heb ik een redelijke laidback mentaliteit, ik geniet weer, ooit waren er tijden dat ik op donderdag in mijn auto sprong om in Noord Frankrijk te voeren en weer terugracen, vrijdag werken en ´s avonds vissen, ik zou het niemand aanraden, ook niet meer nodig met voorgevoerde betaalwateren. Maar nodig of niet, zorg dat je niet gevangen wordt door dit soort fanatisme, de wereld is uiteindelijk toch groter dan je bivy, en mensen belangrijker dan je targetvis.
Ik hoop hier veel vissers uit de regio te leren kennen, nog ´s wat op te steken en jullie van mij misschien, en een tip kan ik jullie al geven, niet teveel blindstaren op Franse fokzeugen, we wonen in een uitstekend land voor hengelaars, wees er blij mee.
Mocht er nog iemand in deze regio om een maat verlegen zitten dan hou ik mezelf ook aanbevolen, wel zo gezellig.
En nu ga ik weer achter die bevallig schommelende dames aan!


Kromme toppen, Rick
Many men go fishing all of their lives without knowing that it is not fish they are after.
antonie bartels
Berichten: 348
Lid geworden op: 20-09-2009 15:33
Locatie: thuis

17-07-2010 23:40

welkom op t forum! :D
kan je helaas niet helpen met je vraag, kom van de andere kant van Brabant. maar heb toch al redelijk goede verhalen hier op t forum gehoord van Eindhoven. gebruik de zoekfunctie maar eens, zul je heus wel wat nuttige info van winnen. succes met je zoektocht!

gr. antonie
pascal zwaan 25
Berichten: 29
Lid geworden op: 23-06-2010 17:06

20-07-2010 16:39

welkom op het forum kerel.
en nog veel plezier in ons midden en ik zal je foto's wel een keer tegemoet komen op het forum :P

pascal
Plaats reactie